logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Active Campaign

Strategia pozyskiwania klientów przez Active Campaign

Email marketing Taktyki marketingowe
Źródło:



Ryan Kaufman na swoim profilu na Twitterze rozebrał na czynniki pierwsze strategię Active Campaign (dostarcza oprogramowanie do automatyzacji obsługi klienta). Pokazał on w jaki sposób firma pozyskała już ponad 150 tysięcy klientów i uzyskuje przychody na poziomie 165 milionów dolarów rocznie.

Żeby to zrobić Ryan zapisał się na 14-dniowy okres próbny. W tym czasie otrzymał od Active Campaign 16 maili i 4 telefony. Po tych 14-dniach zdecydował się wykupić opcję Premium.

A oto co go do tego skusiło:

1. Rozruch
• Od razu po zapisie Ryan dostał e-mail ze wskazówkami.
• Były w nim także wyjaśnienia jak wszystko łatwo poustawiać na stronie.
• Wszystko po to, żeby zaczął działać od razu po zapisaniu się.
• Chwilę później dostał kolejnego maila od CEO (a przynajmniej przyszedł z jego skrzynki), który zawierał powitanie i wartościowe poradniki.
• To wszystko pomogło wszystko poustawiać w Active Campaign.

2. Dowód społeczny
• Active Campaign poinformowało w mailu, że z automatyzacji korzysta aż 26 000 ludzi.
• Dlatego Ryan również czuł, że powinien z niej korzystać.
• Dodatkowo otrzymał wartościowe szablony do pracy.
• Active Campaign wykorzystało FOMO (Fear of Missing Out czyli strach przed przegapieniem) by wymusić na Ryanie jak najszybsze rozpoczęcie używania ich systemu.

3. Szablony
• Ryan otrzymał całe mnóstwo szablonów i wszystkie były mega wartościowe.
• To wszystko po to, aby Ryan zaczął od razu korzystać z Active Campaign.
• Im więcej wartościowych rzeczy stworzy w okresie próbnym, tym trudniej mu będzie zrezygnować, gdy już się skończy.

4. Sprzedaż
• W międzyczasie do Ryana dzwonił przedstawiciel handlowy.
Nie sprzedawał. Sprawdzał czy Ryan wszystko rozumie.
• Odpowiadał na wszystkie dodatkowe pytania Ryana.
• Dzięki czemu sprzedaż wyszła naturalnie.

Active Campaign zrobiło wszystko, aby Ryan jak najszybciej zaczął korzystać z produktu.

Zadanie dla Ciebie: Pomyśl w jaki sposób możesz sprawić, aby klient lepiej poznał Twój produkt.