logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Błędy poznawcze

Unikaj tych 6 błędów poznawczych, a zwiększysz sprzedaż

Taktyki sprzedażowe Wskazówka
Źródło:



Tak jak w temacie. Oto 6 wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż:

1.Świeży start
• Ludzie chcą się zmieniać lub coś zmieniać na początku roku/miesiąca/tygodnia.
• Wykorzystaj to w sprzedaży wprowadzając na rynek swój produkt, który oferuje rozwiązanie typu "Nowy Ty".

2.Iluzja pracy
• Ludzie bardziej cenią rzeczy, gdy widzą, że za nimi stoi wykonana duża praca.
• Pokazuj swoim klientom i przyszłym klientom ile pracy i wysiłku wkładasz we wdrożenie nowych funkcji i ulepszeń w swoich produktach lub usługach. Wrażenie, że włożono w to dużo pracy, będzie czynić ją bardziej wartościową.

3.Prezentacja
• Klienci podejmują decyzje na podstawie prezentacji dostępnych opcji.
• Szybciej kupią produkt za 2 zł/dzień, niż 720 zł/rok.

4.Wabik
• Ludzie zmieniają swoje preferencje między dwiema opcjami, gdy przedstawia się im trzecią opcję (wabik), która znacznie odstaje od pozostałych.
• Na przykład sprzedając popcorn ustal ceny: 12 zł za mały popcorn, 24 zł za średni i 26 zł za duży - teraz ten duży popcorn wydaje się okazją i będzie najchętniej kupowany.

5.Kompensacja ryzyka
• Ludzie są bardziej ostrożni, jeśli czują, że zakup stanowi jakieś ryzyko, a są mniej ostrożni, gdy czują, że są chronieni przez pewne czynniki.
• Określ jasną politykę refundacji/zwrotu. Oferując np. 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy zachęcisz ludzi do kupowania u Ciebie.

6.Efekt potknięcia
• Jeśli marka przyznaje się do swoich wad i pokazuje, że nie jest idealna, to postrzegamy ją jako bardziej autentyczną, a przez to bardziej ją lubimy.
• Jest w tym pewien haczyk. Twoja marka musi być przede wszystkim dobrze postrzegana. Wtedy przyznanie się do swoich wad sprawia, że marka staje się bardziej autentyczna. Kiedy przyznajesz się do swoich wad, kiedy Twoja marka jest postrzegana jako mało wiarygodna, to tylko pogarsza sprawę.