logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Landing page

Jak stworzyć landing page przyciągający uwagę?

Copywriting Konwersja Landing page
Źródło:



Chyba nikogo nie muszę specjalnie przekonywać o tym jak ważny jest landing page. To pierwsze miejsce, gdzie potencjany klient styka się z Twoją marką bądź produktem. Dobrze wykonana strona lądowania znacząco zwiększy szanse na konwersję.

Poznaj zatem 5 najważniejszych elementów, które muszą się znaleźć w części widocznej na ekranie (above the fold):

1. Nagłówek - zawrzyj w nim obietnicę

Oto fakt: masz mniej niż 4 sekundy, aby zrobić wrażenie na swoim kliencie albo go stracisz. Musisz więc komunikować się szybko, a Twój przekaz musi być jasny i przejrzysty.

Jak to robić? Najlepiej zacząć od propozycji/obietnicy, a następnie pokazać dlaczego klientowi powinno na tym zależeć (haczyk).

Przykład 1: Wysokiej jakości naczynia kuchenne bez chemii (Propozycja/obietnica: wysokiej jakości naczynia kuchenne, haczyk: bez chemii (bezpieczeństwo)).
Przykład 2: Prawdziwe azjatyckie smaki w kilka minut (Propozycja/obietnica: prawdziwe azjatyckie smaki, haczyk: w kilka minut (oszczędność czasu)).

Tak właśnie dochodzisz do wartości, którą dostarczasz. W ten sposób cementujesz wartość, którą tworzysz.

Celem nagłówka jest skłonienie odbiorcy, aby usiadł i pomyślał: "Tak! To jest rozwiązanie mojego problemu!".

2. Podtytuł - wyjaśnij jak to robisz

Nagłówek przyciągnął uwagę odbiorcy. Teraz czas na opakowanie tego w jakiś sensowy kontekst.

W tym miejscu wyjaśniasz, jak powstaje wartość, o której wspomniałeś w nagłówku. Skoro zdefiniowałeś swój haczyk, to teraz powiedz jak go osiągnąć.

Najłatwiej jest to zrobić wyjaśniając unikalny mechanizm, który przynosi wspomniane przez Ciebie korzyści.

3. Zaufanie - spraw, żeby klient uwierzył dzięki dowodom

Każdy człowiek jest trochę sceptyczny, dlatego trzeba go przekonać, że Twój produkt jest warty zaufania. Musisz dostarczyć mu jakieś dowody na to, że Twój produkt działa.

Świetnym sposobem jest pokazanie logotypów marek, które już ci zaufały.

Jeśli nie możesz tego zrobić to wykorzystaj pozytywne opinie i recenzje innych użytkowników. A jeśli i tego nie masz, to wspomnij chociaż o klientach, którzy już korzystają z Twojego produktu.

4. Strona wizualna - urzeczywistnij to

Ludzi chcą zobaczyć Twój produkt w akcji czyli zobaczyć jak działa Twój produkt.

W sklepach eCommerce dużo lepiej sprawdzają się zdjęcia samych produktów niż ogólne zdjęcia związane ze stylem życia.

Dobrze też pokazać jak inne osoby używają Twojego produktu. Pamiętaj, że wtedy produkt powinien znajdować się zawsze po środku i z przodu.

5. Wezwanie do działania

Wezwanie do działania ma zachęcić użytkowników do podjęcia pożądanego przez Ciebie działania w jak najmniejszej liczbie kroków.

Twoje wezwanie do działania powinno być najbardziej wyróżniającym się elementem na ekranie. Wybierz duży, jaskrawy kolor, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy. I dodaj cień, aby uzyskać dodatkowy efekt.