logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Luksusowy hotel

4 taktyki luksusowego hotelu, które możesz ukraść

Taktyki marketingowe
Źródło:



Często warto wzorować się na luksusowych markach i przenosić ich najlepsze taktyki marketingowe do własnej firmy. Dlatego by więc nie czerpać wiedzy od luksusowych kurortów czy hoteli.

Poznaj 4 taktyki marketingowe, które stosuje większość luksusowych miejsc. Może niektóre z nich uda Ci się "ukraść" i przemycić do własnego biznesu.

1. To nie jest "wahadłowiec" tylko wózek na plażę, mimo że wygląda jak "wahadłowiec"

Warto nazywać rzeczy bardziej wyszukaną wersją tego, czym w rzeczywistości są! Twój blog nie jest blogiem. To magazyn. Twoja rozmowa wprowadzająca nie jest rozmową wprowadzającą. To rozmowa dotycząca strategii i planu gry. Twoja letnia wyprzedaż nie jest letnią wyprzedażą. To letnie wydarzenie. Strona z najpopularniejszymi produktami to nie tylko lista najpopularniejszych produktów, to ulubione produkty fanów.

2. To nie jest apartament, to "apartament z widokiem na ocean", mimo że każdy pokój w hotelu jest apartamentem i każdy pokój ma widok na ocean

Podkreślaj wyjątkowość swojego produktu odpowiednio go nazywając, nawet jeśli klienci mogą o tym wiedzieć. Dodawanie takich etykiet do produktów przypomina ludziom jak wyjątkowy jest to produkt.

3. Nie jest to "darmowy drink powitalny" serwowany na tacy, tylko "powitalny drink do wyboru", który można wybrać z baru

Sklepy e-commerce często przy większych zakupach dają klientowi prezent od siebie. Tyle, że to sklep decyduje o tym, co dostanie klient. A przecież można dać klientowi możliwość wyboru darmowej rzeczy, którą by chciał dostać. To drobiazg, ale sprawia, że klient czuje, że ma kontrolę i daje mu poczucie, że sklep chce, aby był szczęśliwy i dostał dokładnie to, co lubi.

4. Dyrektor hotelu wita Cię i samemu melduje Cię w hotelu, abyś poczuł się ważny i wyjątkowy

Jak to wykorzystać np. w e-commerce? Umieścić widżet wideo w rogu strony internetowej od założyciela, gdzie on się przedstawia i dzieli się historią o tym, dlaczego stworzył tą markę, przy okazji doceniając zainteresowanie odwiedzających i podając swój osobisty adres e-mail, mówiąc, że jeśli odwiedzający stronę internetową potrzebuje czegokolwiek, może wysłać mu na tego maila wiadomość.