logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Sekretna formuła

Eddy Quan i jego sekretna formuła zarabiających maili

Copywriting Pisanie
Źródło:



Eddy Quan to specjalista od copywritingu, który świetnie zarabia na pisaniu. Zdradził jak powinien wyglądać schemat maila, który ma robić sprzedaż (zarabiać). A najlepsze w tym, że te maile są w miarę krótkie (Eddy najczęściej wysyła maile liczące od 400-600 słów).

Oto sekretna formuła Eddy'ego Quana:

1. Spostrzeżenie

Każdy e-mail musi zawierać JEDNO spostrzeżenie, lekcję lub nową perspektywę, która doprowadza czytelnika do momentu „aha”. I wcale nie musisz pisać eseju, aby wywołać taki efekt. Wystarczy 400-600 słów.

Eddy ma na swojej liście mailingowej wielu początkujących twórców, a jeden z jego najbardziej dochodowych maili nazywa się "rogaliki i czarna kawa". Z maila wynikało, że jeśli chcesz zbudować biznes, musisz nauczyć się umiejętności przynoszących wysokie dochody.

Czytając to początkujący twórca myśli sobie: "Ok, nie mogę po prostu rozpocząć biznesu online i zarabiać dużych pieniędzy od pierwszego dnia. Muszę sporządzić listę umiejętności przynoszących wysokie dochody, wybrać jedną z nich i zacząć się jej uczyć".

2. Historia

Spostrzeżenia i lekcje najlepiej przekazywać w opowieściach, ponieważ ludzki mózg jest zaprojektowany do przyswajania informacji w formie opowieści.

Więc opowiadaj historie.

Eddy w swoim mailu wyjaśniał jak trudną sztuką jest zrobienie dobrego croissanta. Ta umiejętność wymaga czasu i praktyki. Jego historią była opowieść o francuskim szefie kuchni, który pokazał mu jak powstają rogaliki i sprawił, że Eddy docenił umiejętność robienia dobrych rogalików. Osadził on tą lekcję w zabawnej historii o jego wizycie w piekarni z szefem kuchni. To sprawiło, że zrozumienie tej historii było bardzo łatwe dla czytelnika.

3. Akcja

Każdy e-mail powinien prowadzić czytelnika do podjęcia JEDNEGO działania np. przeczytania strony sprzedażowej, obejrzenia wideo czy odpowiedzi na pytanie.

Czytelnik oczekuje, że poprowadzisz go do sprzedaży. Więc kiedy wysyłasz mail bez prośby o działanie… to tak jakbyś zaprosił kogoś do restauracji, dał mu menu, a później przez cały wieczór go ignorował i nie przyjmował zamówienia.

Jeśli będziesz tak postępować, większość ludzi wstanie i wyjdzie (zrezygnuje z subskrypcji).

W przykładzie z croissantami Eddy dał takie wezwanie do działania:

"Jeśli chcesz opanować sztukę pisania, tak jak francuscy piekarze opanowali sztukę pieczenia miękkich maślanych rogalików.... kliknij tutaj, aby sprawdzić ten kurs".