logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Intencja

Jak budować intencje, a nie tylko zwracać uwagę?

Content Marketing
Źródło:



Pewnie nie raz widziałeś takie posty, które stały się wiralami:
• 20 najlepszych bezpłatnych narzędzi AI, które wydają się nielegalne
• Nauczę Cię więcej w 10 slajdach niż nauczysz się na studiach MBA za 75 000 dolarów
• TED Talks to bezpłatna edukacja, ale 99% ludzi nie wie, które z nich oglądać
albo
• Po prostu zabawny mem o najnowszej rzeczy, jaką powiedział Elon Musk

Czy takie posty dają radę? Bardzo często tak. Pytanie tylko, co dla Ciebie znaczy, że dają radę. Jeśli Twoim celem jest zwrócenie uwagi (zależy Ci na wyświetleniach, polubieniach, komentarzach, repostach, a może nawet na pozyskaniu "obserwujących"), to na pewno takie posty działają i dają radę.

Natomiast jeśli chcesz zdobyć więcej potencjalnych klientów, to nie sądzę, aby mem z Elonem Muskiem zachęcił kogoś do wydania np. 10 tysięcy złotych na konsultację czy 500 zł za miesięczny abonament oprogramowania.

Nie twórz więc treści, aby przyciągnąć uwagę. Zamiast tego twórz treści, aby zbudować intencję (chęć zakupu).

Aby to zrobić:

1.Skup się na budowaniu zaufania - poleganie jedynie na nadużywanych szablonach wirusowych to pewny sposób na powolną erozję zaufania i szacunku ze strony najbardziej zaangażowanych i wymagających osób.

2.Bądź naprawdę dobry w tym, co robisz - jeśli na przykład sprzedajesz usługi e-mail marketingu, to lepiej konsekwentnie pokazuj jak dużo wiesz o e-mail marketingu i jak Twoja praca pomogła innym. Nie mów o darmowych narzędziach AI przez 80% czasu. Zademonstruj swoją wiedzę i pochwal się trochę swoją pracą (i sukcesami swoich klientów).

3.Nadaj priorytet leadom, bezpośrednim wiadomościom i odpowiedziom - a nie polubieniom, komentarzom, liczbie obserwujących czy subskrybentów - posty o najwyższym zaangażowaniu są często najgorsze pod względem pozyskiwania potencjalnych klientów. Najlepsze posty do pozyskiwania leadów często mają średnie zaangażowanie.

4.Skup się na treściach - zastanów się jaki bolesny problem klienta próbujesz rozwiązać. Dowiedz się tego i bądź najlepszy w rozwiązywaniu tego właśnie problemu.