logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Pytania

7 pytań, na które musisz odpowiedzieć na stronie docelowej

Konwersja Landing page
Źródło:



Wiele stron docelowych (tzw. ladning page) jest tak zagmatwanych, że odwiedzający ją potencjalny klient nie ma nawet pojęcia, co dana firma sprzedaje. I to pomimo przeczytania wszystkich funkcji i korzyści jakie zostały umieszczone na tej właśnie stronie.

Zdezorientowani ludzie wręcz "odbijają się" od takich stronu i nigdy na nie ponownie nie wracają.

Żeby Twój ladning page miał szansę odnieść sukces, to musisz na nim odpowiedzieć na te 7 pytań:

Pytanie #1: Co jest produktem?

Do czego służy i w jaki sposób rozwiązuje problemy użytkowników? Bądź bardzo konkretny.

Nie używaj puszystych słów-wypełniaczy. Wyjaśnij to tak, jak babci lub siostrzeńcowi podczas niedzielnego obiadku.

Pytanie #2: Czy produkt jest odpowiedni dla mnie? Czy jestem grupą docelową?

Załóżmy, że sprzedajesz narzędzie, które pomaga "być bardziej produktywnym". Zadaj sobie pytanie dla kogo jest one przeznaczone. Takie narzędzie będzie bowiem kompletnie inne dla samotnego rodzica, dyrektora dużej firmy czy początkującego twórcy.

Wyjaśnij, czyj problem rozwiązuje dany produkt – klienci będą czuli się pewniej, dokonując zakupu.

Pytanie #3: Czy strona docelowa jest wiarygodna?

A może wygląda na stronę służącą do wyłudzania informacji albo jak strona oszusta, który chce zdobyć dane o karcie kredytowej?

Zainwestuj w dobry projekt graficzny strony. O wiarygodności strony dużo mówi też pytanie 4.

Pytanie #4: Kto jeszcze używa produktu? (Dowód społeczny)

Ludzie są bardziej skłonni do zakupu produktu od firmy, jeśli ten produkt kupiły osoby lub inne firmy, które kupujący szanuje lub lubi.

Postaraj się dodać linki do tweetów/postów mówiących o Twoim produkcie, tak aby ludzie łatwo mogli to zweryfikować.

Pytanie #5: Ile kosztuje produkt?

Powiedz ludziom odwiedzającym Twój landing page ile będzie ich to kosztować.

Jeśli ktoś spodziewa się zapłacić 50 złotych miesięcznie, a po 30-minutowej prezentacji sprzedażowej otrzymuje cenę 5000 zł miesięcznie, jest to dla niego strata czasu.

Pytanie #6: Gdzie mogę uzyskać pomoc?

Nie możesz przewidzieć każdego pytania jakie zada klient. Nie spodziewaj się też, że klient przeczyta każde zdanie na stronie lub sekcji FAQ.

Spraw, by kontakt z Tobą był łatwy i oczywisty, abyś mógł odpowiedzieć na pytania klienta.

Twoja strona zyska dzięki temu też na wiarygodności.

Pisząc teksty na stronie staraj się w nich odpowiedzieć na najczęstsze zadawane pytania przez innych klientów.

Pytanie #7: Jak podjąć działanie?

Jaki jest następny krok, który ma wykonać dana osoba? To powinno być oczywiste.

Podpowiedź: Dopasuj wezwanie do działania do "temperatury" potencjalnego klienta. Na przykład jeśli jest to "zimny ruch" , to nie proś odwiedzające Twoją stronę osoby o natychmiastowy zakup. Zamiast tego zachęć ich do zapisania się na newsletter lub skorzystania bezpłatnego okresu próbnego. Jeśli jest to strona docelowa dla kampanii retargetingowej, to możesz poprowadzić takie osoby bezpośrednio do zakupu.