logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Pytania

10 pytań, na które musi odpowiadać Twoja oferta

Copywriting Oferta Wskazówka
Źródło:



Twoi potencjalni klienci wchodzą na Twoją stronę, czytają Twoją ofertę… i mają szereg pytań i wątpliwości, które rodzą się im w głowach.

Jeśli chcesz takiego potencjalnego klienta zamienić w klienta płacącego, musisz odpowiedzieć w swojej ofercie na wszystkie pytania i wątpliwości klienta.

A oto te 10 pytań wraz z instrukcją jak na nie odpowiadać:

Pytanie #1: Czy to dla mnie?

Nie każda osoba, która trafia na Twoją stronę, jest Twoim idealnym klientem. Dlatego ludzie, którzy są Twoimi idealnymi klientami, muszą wiedzieć, czy są we właściwym miejscu od samego początku.

Odpowiedz na to pytanie, zwracając się już na początku do swojego idealnego klienta.

Pytanie #2: Czym ten produkt różni się od innych?

Twoi potencjalni klienci widzieli już setki produktów podobnych do Twojego. Chcą wiedzieć, jak Twój produkt wypada na ich tle.

Odpowiedz na to pytanie, prezentując swój nowy, unikalny i intrygujący "Wielki Pomysł".

Pytanie #3: Co z tego będę miał?

Ludzie nie dbają o Ciebie, Twoją firmę, ani nawet o Twój produkt. Obchodzi ich to, co Twój produkt robi dla nich.

Odpowiedz na to pytanie, przedstawiając korzyści, jakie uzyskają dzięki Twojemu produktowi.

Pytanie #4: Dlaczego powinienem Ci zaufać?

Na rynku działa wielu oszustów, a to sprawia, że ludzie są sceptyczni. Przed dokonaniem zakupu potencjalni klienci chcą wiedzieć, czy jesteś uczciwy i działasz legalnie.

Odpowiedz na to pytanie, pokazując im, kim jesteś i czym się zajmujesz. Im większa wiarygodność, tym lepiej.

Pytanie #5: Jak to działa?

Ludzie nie kupują rzeczy, których w pełni nie rozumieją. Chcą wiedzieć, w jaki sposób produkt "dowozi to", co obiecuje.

Odpowiedz na to pytanie, wyjaśniając szczegółowo unikalny mechanizm działania produktu.

Pytanie #6: Co zawiera produkt?

Ludzie kupią produkt tylko wtedy, gdy wartość, którą otrzymują, przekracza cenę, którą płacą. Aby to ocenić, muszą dokładnie wiedzieć, co otrzymają w zamian za swoje pieniądze.

Odpowiedz na to pytanie, dzieląc swoją ofertę na poszczególne elementy.

Pytanie #7: Czy to będzie dla mnie skuteczne?

Potencjalni klienci nie kupią produktu, jeśli naprawdę nie uwierzą, że on naprawdę działa. Żeby uwierzyć w produkt, potrzebują dowodów. I to wielu.

Odpowiedz na to pytanie, pokazując im referencje, recenzje i rekomendacje Twojego produktu.

Pytanie #8: A jeśli to nie zadziała w moim przypadku?

Ludzie nie lubią podejmować ryzyka, zwłaszcza związanego z pieniędzmi. Muszą wiedzieć, że zakup nie niesie dla niż żadnego ryzyka.

Odpowiedz na to pytanie, oferując gwarancję na produkt i/lub możliwość zwrotu.

Pytanie #9: Dlaczego teraz?

Ludzie rzadko podejmują działania, gdy mają możliwość ich odwleczenia. Trzeba im powiedzieć, co się stanie, jeśli nie podejmą działania natychmiast.

Odpowiedz na to pytanie, wzbudzając w potencjalnym kliencie poczucie pilności i niedoboru.

Pytanie #10: Jak mogę zacząć?

Potencjalni klienci zadają to pytanie tylko wtedy, gdy wyczerpująco odpowiedziałeś na wszystkie powyższe pytania.

Zasadniczo proszą o dostarczenie informacji jak dokonać zakupu produktu.

Odpowiedz na to pytanie, prezentując jasne i atrakcyjne wezwanie do działania (CTA).