logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Checklista

Lista kontrolna do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków

Copywriting Pisanie
Źródło:



Na jaki element oferty zwracamy największą uwagę?

Na nagłówek!

Poznaj zatem 8-punktową listę kontrolną do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków:

#1. Czy nagłówek przyciąga wzrok?

Nagłówek musi natychmiast zatrzymać potencjalnego klienta.

Aby to zrobić, możesz:
• Używać słów mocy
• Zaadresować punkt bólu
• Zadać prowokacyjne pytanie

Przykład: "Czy popełniasz te typowe błędy w podnoszeniu ciężarów co większość początkujących?".

Postaraj się, by pytanie było mocne, a odbiorcy zwrócą na nie uwagę.

#2. Czy nagłówek wywołuje emocje?

Dobry nagłówek wywołuje emocjonalną reakcję.

Możesz to osiągnąć poprzez:
• Przedstawienie scenariusza
• Podkreślenie problemu
• Użycie emocjonalnego języka

Przykład: "Martwisz się zwolnieniami pomimo swoich ponadprzeciętnych umiejętności?".

Silne emocje = duże zainteresowanie.

#3. Czy nagłówek zachęca do przewijania strony?

Nagłówek powinien zachęcać do przewijania w strony dół.

Aby to zrobić:
• Obiecaj dostarczenie pewnej wartości
• Zadawaj palące pytanie
• Daj wgląd w to, co czeka czytelnika

Przykład: "Dlaczego niektórzy ludzie wyglądają, jakby nigdy się nie starzeli? 3 kroki do ponadczasowego piękna"

Na "skrolowanie" trzeba sobie zasłużyć :-)

#4. Czy nagłówek jest unikalny/wyjątkowy?

Unikalność sprawia, że nagłówek jest bardziej zauważalny.

Podkreśl swój/swoją:
• Unikalny mechanizm
• Przewagę konkurencyjną
• Unikalną propozycję sprzedaży

Przykład: "Zwiększ swoje zyski dzięki naszemu treningowi łączącemu umysł i mięśnie"

Dobry nagłówek nie wtapia się w treść. On się wyróżnia!

#5. Czy nagłówek jest wiarygodny?

Ludzie przeczytają Twój nagłówek tylko wtedy, jeśli uwierzą, że to co w nim zawarte jest prawdą.

Aby nagłówek był wiarygodny:
• Dodaj dowód społeczny
• Używaj liczb i danych
• Przedstaw realistyczną obietnicę

Przykład: "9/10 dermatologów poleca ten sposób na pozbycie się zmarszczek (zaufało mu już 50 tys. osób)".

Wiarygodność + Zaufanie = Pieniądze

#6. Czy nagłówek wzbudza ciekawość?

Ciekawość jest najlepszym sposobem na przyciągnięcie uwagi.

Aby ją wzbudzić, możesz
• Stworzyć otwartą pętlę
• Pokazać zajawkę swojego produktu
• Używać sugestywnego języka

Przykład: "Dlaczego w naszym monitorze aktywności fizycznej nie chodzi tylko o kroki?"

Nagłówek wzbudzający ciekawość to taki, który warto przeczytać.

#7. Czy nagłówek jest zorientowany na korzyści?

Ludzie kierują się własnym interesem.

Wykorzystaj to w swoim nagłówku poprzez:
• Zdobycie wiedzy na temat tego czego chcą Twoi odbiorcy
• Pokazanie w jaki sposób Twój produkt spełnia oczekiwania odbiorcy

Przykład: "Pokonaj chaos i zwiększ wydajność z naszym notebookiem"

Nagłówek zorientowany na korzyści to skuteczny nagłówek.

#8. Czy nagłówek tworzy pilną potrzebę?

Pilność sprawia, że czytelnicy traktują Twoją wiadomość priorytetowo.

Wprowadź ją do nagłówka za pomocą:
• Ograniczenia czasowe
• Ograniczenia ilościowe
• Język zachęcający do działania

Przykład: "Ekskluzywne wydarzenie: 100 miejsc, zapisy tylko do 20 stycznia"

Większa pilność = większa motywacja do zakupu.