logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Porównanie

Wykorzystaj relatywność cen, aby sprzedawać z wyższą marżą

Cena Copywriting Taktyki sprzedażowe
Źródło:



Który z tych pomarańczowych okręgów na poniższym obrazku jest większy?

Relatywność

Większość ludzi powie, że ten po prawej, podczas gdy w rzeczywistości są one tego samego rozmiaru.

Powód jest prosty: Nasze postrzeganie jest całkowicie względne.

Możemy to wykorzystać w sprzedaży i dzięki temu sprzedawać więcej i inkasować większe marże.

Oto 3 proste sposoby, aby to zrobić:

#1. Zmień to, z kim Cię porównują

Jeśli nie wybierzesz, do kogo jesteś porównywany, ludzie zrobią to za Ciebie.

Na przykład Seedlip naturalnie zostałby porównany do butelki wody tonizującej Schweppe's, która kosztuje mniej niż 2 dolary. Zamiast tego stworzyli markę Premium, aby być porównywanym do kosztu butelki ginu.

Seedlip

#2. Stwórz produkt, który będzie "wabikiem"

Spraw, by Twój podstawowy produkt wydawał się tani, gdy porównasz go z opcją Premium.

Tak zrobił na przykład The Atlantic ze swoimi cenami. Plan za 100 dolarów ma sprawić, że cena 59,99 dolarów (kolejny klasyczny "haczyk" cenowy) będzie wydawać się bardziej rozsądna.

Porównanie planów cenowych

#3. Podkreśl koszt NIEużywania Twojego produktu (alternatywy)

Na przykład firma Durex nie porównuje się do innej firmy produkującej prezerwatywy takiej jak Trojan.

Zamiast tego porównuje koszt zakupu ich produktu do kosztów jakie generuje posiadanie dziecka:

Durex