logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Oferta

Co powinna zawierać dobra oferta?

Oferta
Źródło:



Oferta stanowi kluczowy element sprzedaży. Bo to właśnie na jej podstawie klient podejmuje decyzję zakupową.

Co zatem powinna zawierać dobrze napisana oferta?

Oto sprawdzona lista elementów skutecznej oferty:

#1. Obietnica

Warto zacząć od tego każdą ofertę. Co obiecasz swojemu klientowi? W tym miejscu warto pokazać Twoją unikalną propozycję sprzedaży (USP - unique sales proposition).

#2. Historia

Ludzie kochają historie. One ich wciągają. Opowiedz historię, która nawiązuje do Twojego produktu/usługi.

#3. Problem

Jaki problem klienta rozwiązujesz? Napisz co się stanie jeśli klient nie rozwiąże swojego problemu i nie skorzysta z Twojej oferty.

#4. Opinie

Pokaż opinie i recenzje Twoich produktów/usług wystawionych przez Twoich obecnych klientów. Ludzie potrzebują dowodu społecznego, że produkt/usługa działają i są dobrej jakości.

#5. Przypadki użycia produktu

Jeśli masz przykłady w jaki sposób klienci użytkują Twój produkt, to koniecznie to pokaż o ofercie.

#6. Skład oferty

Wypisz dokładnie co dostanie klient (co wchodzi w skład oferty).

#7. Wyjaśnienie ceny

Wyjaśnij dlaczego Twój produkt/usługa tyle kosztuje.

#8. Statystyki branży

Jeśli dysponujesz statystykami i danymi, które pokazują Ciebie/Twoją firmę lub Twój produkt/usługę w dobrym świetle, to dołącz to do oferty.

#9. Warianty cenowe

Jeśli sprzedajesz produkt/usługę w różnych wariantach cenowych (np. różny zakres usługi, różne abonamenty itp.) to podaj je w ofercie.

#10. "Złoty most"

Co sprawia, że oferta jest nie do odrzucenia? Co sprawi, że sam skorzystałbyś z tej oferty?

#11. Czas

Napisz jak długo jest ważna Twoja oferta.

#12. CTA

Każda oferta musi się kończyć wezwaniem do działania (CTA). Powiedz dokładnie klientowi co ma zrobić (np. pobierz darmowy poradnik, skorzystaj z promocji, kup teraz itp.).