logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

CTA

7 wskazówek dotyczących CTA, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji

Copywriting Konwersja
Źródło:



Dobry copywriting bez dobrego wezwania do działania (CTA) jest bezwartościowy.

Oto 7 wskazówek dotyczących wezwania do działania, które zwiększą Twoją liczbę kliknięć i konwersji.

#1. Bądź konkretny

Konkretność pozwala jasno komunikować, co ludzie otrzymują.

Przykład: Zamiast "Kup teraz" napisz "Kup naszą nową szminkę już dziś".

Jasny przekaz eliminuje dwuznaczność i zachęca do działania.

#2. Dodaj pilność

Pilność to świetny sposób na zmotywowanie ludzi do szybkiego podjęcia działania.

Przykład: Zamiast "Zrób zakupy teraz" napisz "Kup legginsy na siłownię, zanim będzie za późno"

Im potencjalny klient ma mniej czasu, tym szybciej kliknie.

#3. Wspomnij o korzyściach

Podkreślanie korzyści pomaga odwoływać się do indywidualnych i osobistych interesów ludzi.

Przykład: Zamiast "Dowiedz się więcej" napisz "Dowiedz się, jak zwiększyć poziom testosteronu w 7 dni"

Pamiętaj, że ludzie dbają głównie tylko o siebie.

#4. Wykorzystaj FOMO

FOMO (Fear Of Missing Out) to strach przed przegapieniem czegoś. Wyzwalanie takiego strachu powoduje, że ludzie bardziej pragną Twojego produktu.

Przykład: Zamiast "Sprawdź [produkt]" napisz "Sprawdź nasz środek czyszczący, dostępny w ograniczonej ilości!"

FOMO to potężny wzmacniacz klikalności.

#5. Dodaj dowód społeczny

Dowód społeczny w pobliżu wezwań do działania wzbudza zaufanie czytelników.

Przykład: Zamiast "Pobierz program teraz" napisz "Pobierz program teraz" a poniżej dodaj "Ponad 250 zadowolonych klientów"

Dowód społeczny ma kluczowe znaczenie dla skłonienia ludzi do zakupu.

#6. Odnieś się do obiekcji

Odniesienie się do obiekcji potencjalnego klienta w wezwaniu do działania pomaga przezwyciężyć jego opór.

Przykład: Zamiast "Kup teraz" napisz "Wypróbuj bez ryzyka przez 30 dni. Anuluj w dowolnym momencie"

Spraw, by nie kliknięcie było prawie niemożliwe.

#7. Używaj słów mocy

Wykorzystanie słów mocy pomoże Ci wywołać silne emocje u czytelników.

Przykład: Zamiast "Kup teraz" napisz "Zafunduj sobie dziś wykwintną ucztę"

Słowa mocy działają świetnie, ale nie należy ich nadużywać.