logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Konwersja

9 metod zwiększania konwersji

Konwersja Wskazówka
Źródło:



Większa konwersja to większa sprzedaż przy tych samych wydatkach na marketing i reklamę.

Dlatego zwiększanie konwersji powinno być jednym z priorytetów w Twoim biznesie.

Poznaj 9 metod zwiększania konwersji:

#1. Pilność

Stwórz pilność wokół Twojego produktu poprzez wygasające oferty, ograniczoną ilość sztuk w sprzedaży lub zbliżający się termin.

#2. Przynależność

Ludzie kupują, bo chcą należeć do pewnych grup albo uniknąć wykluczenia z nich.

Na przykład osoby kupujące iPhone'a pragną należeć do grupy osób, które korzystają z tego urządzenia i systemów firmy Apple.

Przynależność to potężna emocja i wiele produktów może się na niej opierać. Pamiętaj, aby poprosić ludzi o dołączenie do grupy.

#3. Wiarygodność

Zaufanie to podstawa w sprzedaży. Trudno coś sprzedać, jeśli klient Ci nie ufa i Cię nie zna.

Co Ci pomoże zbudować wiarygodność? To: badania, liczby, opinie klientów, polecenia od innych ekspertów i specjalistów.

Wiarygodność oparta jest na postaciach, więc mocno tu pomagają także biografie i historie.

#4. FOMO

FOMO czyli fear of missing out to strach przed utratą czegoś. A strach jest silnym motywatorem zakupowym.

Możesz połączyć pilność z potrzebą przynależności do grupy, aby stworzyć FOMO np. jeśli przegapisz tę ofertę, to stracisz okazję na bycie częścią tej grupy.

Pamiętaj, że strach jest motywatorem, ale może przynieść odwrotny skutek. Dlatego skup się na potencjalnych pozytywach, a nie negatywach.

#5. Przyszły TY

Ludzie nie kupują rzeczy, żeby je mieć, tylko po to, żeby dzięki nim coś osiągnąć.

Pokaż, jaki efekt wywoła korzystanie z Twojego produktu bądź usługi. Opisz klientowi, jak będzie wyglądało (o ile będzie lepsze) jego życie, jeśli skorzysta z Twojej oferty.

#6. Transformacja

1.Oprzyj się na bólu i trudnościach związanych z brakiem produktu. Pokaż jak straszny jest taki stan.
2.Przedstaw produkt lub funkcję, która rozwiąże problem.
3.Zilustruj korzyści. Opisz dobre życie. Poproś o zakup.

#7. Wartość

Gdy WARTOŚĆ jest główną zaletą produktu, odwołaj się do logiki czytelnika.

Użyj liczb i porównań, aby zilustrować, jaką wartość naprawdę ma ten produkt.

#8. Porównanie

Jeśli dopiero zaczynasz i nie masz wyrobionej marki, to możesz podjąć walkę z najlepszym na rynku.

Zaprezentuj typowe problemy jakie wiążą się z tym najlepszym produktem na rynku i skonfrontuj je z Twoim produktem.

#9. Przełom

Metoda ta działa do produktów konsumenckich, gdzie istotne jest naukowe bądź techniczne wyjaśnienie ich działania.

Na początku opisujesz technologię używając technicznych słów (tak jakby to zrobił naukowiec tłumacząc to innemu naukowcowi), a następnie w prostych słowach (tak, aby każdy mógł zrozumieć) przedstawiasz jakie ten produkt daje korzyści.

Ta technika podobna jest to techniki z punktu #3, tyle że tutaj nie potrzebujesz postaci i autorytetów.