logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Mail powitalny

Szablon dobrego maila powitalnego

Copywriting Email marketing Newsletter
Źródło:



Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć.

Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób przechodzących z kont darmowych na płatne aż o ponad 1000%.

Poznaj zatem schemat dobrego maila powitalnego:

#1. Zrelaksuj ich i uśpij ich czujność

Większość ludzi jest przyzwyczajona do tego, że będziesz chciał im coś sprzedać w sekwencjach e-maili jakie będą od Ciebie dostawać. Kilka maili i pojawia się oferta - tak to najczęściej wygląda.

Jeśli to nie jest Twój plan: powiedz im o tym! Jeśli obiecasz, że niczego im nie sprzedasz - zaczną Ci ufać.

#2. Ustal oczekiwania

Twoja sekwencja maili powitalnych będzie działać tylko wtedy, gdy ludzie będą faktycznie CZYTAĆ Twoje maile.

Warto więc napisać czego mogą się spodziewać w kolejnym mailu od Ciebie. W ten sposób rozbudzisz oczekiwania i zbudujesz zainteresowanie.

Ludzie zapamiętają to i będą wiedzieć, że w kolejnym mailu od Ciebie znajdzie się coś wartościowego dla nich.

#3. Poproś, żeby Ci odpisali

Jednym z najlepszych sposobów na to, by nie skończyć w spamie, jest poproszenie o odpowiedź na maila.

Pozwoli Ci to również zbudować dobre więzi z klientami.

Super wskazówka: Przygotuj dodatkowy lead magnet (zachętę) i w wiadomości powitalnej napisz, że wyślesz go każdej osobie, która odpowie na tego maila.

#4. Buduj zaangażowanie

Możesz być pewien, że osoby, które przeczytały cały Twój e-mail, są już bardzo zainteresowane tym, co masz do zaoferowania.

Daj im możliwość jeszcze większej interakcji! Możesz na przykład przekierować ich do swoich profili na social mediach, poprosić o dołączenie do grupy itp.

#5. Poproś ich o udostępnienie i daj im coś w zamian

Zachęć ich do podzielenia się opinią o Tobie/Twoim produkcie w ich mediach społecznościowych. Powiedz im koniecznie co dostaną w zamian, jeśli to zrobią.