logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Cennik

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem?

Cena Konwersja
Źródło:



Strona z cennikiem jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych stron na Twojej stronie internetowej.

Każdy chce wiedzieć:
• Ile będzie go to kosztować?
• Ile i co dostanie?
• Jak skalują się koszty?
• Czy to dobra oferta?

Oto kilka wskazówek jak zoptymalizować stronę z cennikiem:

#1. Podkreśl korzyści, a nie funkcje: Nie kopiuj i nie wklejaj tabeli cenowej, której używałeś wewnętrznie. Skup się na korzyściach jakie daje Twój produkt. Jeśli chodzi o funkcje produktu to opowiedz historię o tym, co klient może zrobić z tą funkcją.

#2. W kółko wzmacniaj kluczowe wartości: Ludzie tylko zerkają na stronę z cenami i często ledwo wiedzą, co sprzedajesz. Podkreślaj w kółko swoje wartości w tabeli cenowej. Traktuj ją jak stronę marketingową.

#3. Zajmij się obiekcjami: Dodaj referencje, recenzje, często zadawane pytania i dowody społeczne (logo, liczba użytkowników itp.) i zajmij się największymi zastrzeżeniami, jakie Twoi handlowcy słyszą podczas rozmów z potencjalnymi klientami.

#4. Nie używaj żargonu branżowego ani akronimów.: Nikt nie wie, co to jest np. MTU. Nie używaj wewnętrznych terminów. Zamiast tego używaj terminów, które są powszechnie używane przez klientów. A jeśli już musisz użyć akronimu to wykorzystaj tooltipa, który wyjaśnia użyty akronim.

#5. Wykorzystaj psychologię zachowań:
Zakotwiczenie ceny: W swojej ofercie dodaj droższe opcje, tak aby skłonić kupujących do zmiany planu na wyższy, albo sprawić, że będą postrzegali niższy plan jako dobrą ofertę dla nich.
Przewodnik: Podkreśl najpopularniejszy plan, aby wizualnie zachęcić kupujących do jego wyboru. Na przykład: "Zalecane" lub "Najpopularniejsze".
Efekt okazji: Spraw, aby niektóre poziomy/plany wyglądały jak okazja, grając punktami cenowymi i funkcjami w różnych poziomach. Na przykład, 2 razy większa cena daje 5 razy "podstawową rzecz".

#6. Nie przytłaczaj: Nie podawaj 10 opcji cenowych (wystarczy 2-4). Nie wymieniaj 100 różnych funkcji (pokaż 3-10 najważniejszych i pogrub kluczowe szczegóły). Możesz wymienić wszystkie funkcje w dużej tabelce poniżej głównej tabeli.

#7. Wyceniaj plany roczne w oparciu o lifetime value: Zamiast robić standardowe "2 miesiące za darmo", oprzyj roczną cenę na średniej retencji miesięcznego użytkownika. Jeśli retencja wynosi 5 miesięcy, wyceń ją na 6 lub 7 miesięcy. Jeśli retencja wynosi 20 miesięcy, nie oferuj planów rocznych (jak Netflix).