logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

E-mail

7 strategii personalizacji wiadomości e-mail, aby zwiększyć liczbę otwarć, kliknięć i sprzedaży

Copywriting Email marketing Pisanie
Źródło:



Personalizacja wiadomości e-mail może zwiększyć ich skuteczność o 41% (a nawet więcej).

Personalizacja wykracza jednak znacznie poza zwykłe zwracanie się do subskrybentów po imieniu.

Poznaj zatem 7 strategii personalizacji, które zwiększą liczbę otwarć, kliknięć i wpłyną pozytywnie na Twoją sprzedaż:

#1. Spersonalizuj temat wiadomości

Uwzględnij dane osobowe, takie jak:
• Wiek
• Imię
• Zainteresowania
• Lokalizacja
• Ostatnia aktywność

Sprawdź, czy możesz wykorzystać kilka z nich jednocześnie.

#2. Wykorzystaj specjalne daty

Świętuj ze swoimi subskrybentami, wysyłając im wiadomości e-mail z okazji:
• Świąt
• Urodzin
• Rocznic

Oferuj im specjalne zniżki lub prezenty, aby poczuli się docenieni.

#3. Wysyłaj e-maile dotyczące kamieni milowych

Świętuj osiągnięcia Twoich subskrybentów, takie jak:
• Poziomy zaangażowania
• Zakupy z polecenia
• Kamienie milowe wydatków
• Odnowienie subskrypcji
• Rocznice zakupu

Nagradzaj ich lojalność ekskluzywnymi ofertami i promocjami.

#4. Korzystaj z wyzwalaczy zachowań

Automatyzuj wiadomości e-mail w oparciu o działania subskrybentów, takie jak:
• Obejrzenie produktu
• Dodanie do listy życzeń
• Zaangażowanie w e-mail
• Porzucony koszyk
• Porzucona płatność
• Interakcje na stronie internetowej

Wysyłaj przypomnienia i zachęty, aby zachęcić do zakupów.

#5. Segmentuj swoją listę mailingową

Podziel swoją listę na segmenty:
• Osoby niekupujące
• Klienci VIP
• Kupujący po raz pierwszy
• Powracający kupujący
• Porzucający koszyk
• Nieaktywni subskrybenci
• Zaangażowani subskrybenci

Wysyłaj unikalne wiadomości e-mail dla każdego segmentu, aby zmaksymalizować ich trafność.

#6. Wysyłaj pomocne rekomendacje

Oferuj spersonalizowane sugestie i rekomendacje na podstawie:
• Pozycji na liście życzeń
• Historii zakupów
• Historii przeglądania
• Porzuconych koszyków
• Preferencji dotyczących produktów

Wyróżnij produkty, którymi mogą być zainteresowani Twoi subskrybenci.

#7. Wysyłaj ankiety dotyczące preferencji

Daj możliwość swoim subskrybentom wyrażenia ich preferencji dotyczących:
• Typu wysyłanych do nich treści
• Częstotliwość wysyłania do nich wiadomości e-mail
• Interesujących ich produktów

Dostosuj przyszłe wysyłki maili do tych ustalonych preferencji Twoich subskrybentów.