Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Maile sprzedażowe są kluczem do zarabiania pieniędzy na e-mail marketingu.
Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć wysoce konwertujący mail sprzedażowy.
Poznaj 9-etapową strukturę, której możesz użyć do tworzenia dochodowych maili sprzedażowych.
A że najlepiej uczyć się tego na przykładach, więc do naszych celów wykorzystamy fikcyjną markę specjalizującej się w odzieży treningowej dla kobiet.
#1. Temat wiadomości
Temat wiadomości mailowej ma jeden cel - otwarcie tego maila przez użytkownika, do którego został wysłany.
Aby to osiągnąć musisz:
• Wzbudzić ciekawość
• Wspomnieć o ofercie
• Być zwięzły i zrozumiały
Przykład: "Przywitaj się ze swoimi nowymi ulubionymi legginsami na siłownię!"
#2. Podtytuł / tekst podglądu
Podtytuł czyli taki podgląd tekstu, który widzi użytkownik zanim otworzy maila, ma zapewnić Ci kolejną szansę na otwarcie tego maila.
Podtytuł powinien:
• Intrygować
• Zapewniać dodatkowy kontekst
• Uzupełniać temat wiadomości
Przykład: "Komfort i styl na każdym treningu..."
#3. Nagłówek w mailu
Nagłówek to taki tytuł, który widzi użytkownik na samej górze maila, po jego otwarciu. I pełni on taką samą rolę jak tytuł wiadomości e-mail.
Spraw, by nagłówek:
• Przyciągał wzrok
• Był zorientowany na korzyści
• Był jasny i zwięzły
Przykład: "Idealna równowaga pomiędzy stylem i wygodą"
#4. Wprowadzenie
Celem wprowadzenia jest skłonienie ludzi do kliknięcia pierwszego wezwania do działania (CTA).
We wprowadzeniu powinieneś:
• Opisać swój produkt
• Podkreślić zalety Twojego produktu
• Zachęcić do kliknięcia CTA
Przykład: "Ulepsz swój trening dzięki naszej modelującej pośladki, super wygodnej, obszernej kolekcji legginsów"
#5. Pierwsze wezwanie do działania (CTA)
Pierwsze wezwanie do działania powinno być jasne i bezpośrednie.
Możesz użyć jednego z tych CTA:
• Kup teraz
• Kup [produkt]
• Uzyskaj [główna korzyść]
Przykład: "Kup teraz"
#6. Kluczowe korzyści
Tutaj przedstawiasz zalety Twojego produktu.
Dla każdej korzyści/zalety uwzględnij:
• Krótki opis
• Dodatkowe informacje
Przykład: "Modelowanie pośladków: popraw swoje krągłości. Wygodne: idealne na każdy trening. Uwzględnienie rozmiarów: znajdź najlepszy rozmiar dla siebie"
#7. Zachęta
Celem jest zmotywowanie ludzi do podjęcia działania.
Potężne zachęty to m.in:
• Obniżone ceny
• Ograniczona dostępność
• Kończące się terminy
Przykład: "Kup teraz! W magazynie pozostało tylko 100 sztuk"
#8. Ostateczne wezwanie do działania (CTA)
Możesz tutaj użyć tego samego wezwania do działania jak w punkcie 5, ale może to być inne CTA.
Przykład: "Kup teraz"
#9. Elementy wizualne
Elementy wizualne poprawiają wygląd i atrakcyjność wiadomości e-mail.
Mogą to być:
• Zdjęcia produktów
• Stylizowane przyciski
• Kolory i czcionki
• Logo firmy
• Obrazy jako tło