logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Viral

Jak zwiększyć szanse na viral?

Social media Taktyki marketingowe
Źródło:



Firma Tabs robi "seksowną czekoladę". W zeszłym miesiącu sprzedali czekolad za pół miliona dolarów. Co ciekawe założycielem firmy jest zaledwie 21-letni Oliver - student z Nowego Jorku. Olivier świetnie zna się na robieniu krótkich pionowych filmów wideo. I właśnie na takich wideo oparł swój marketing.

Tabs ma już setki filmów z ponad milionem wyświetleń. Wiele z nich stało się viralami, a Olivier doskonale wie, co trzeba zrobić, aby tak się stało. Zdradził, że jedynym sekretem jest czysta wydajność. A oto jego tajemnica.

"Nikt nie wie, co spodoba się algorytmom mediów społecznościowych i co ma szansę się przebić. Nie szukaj więc igły w stogu siana, tylko obejmij cały stóg siana, a dostaniesz igłę."

Olivier zatrudnia trzydziestu twórców. Każdy z nich ma różne konta. I każdy z nich tworzy 1-3 filmy dziennie, które są ponownie publikowane jako szorty, szpilki, rolki itp.

Każdego dnia w różnych miejscach w sieci pojawia się sto filmów z czekoladą Tabs. To operacja na skalę Waltera White'a (Breaking Bad). I to działa.

Jeden wirusowy filmik to szczęście. Setka to projekt.

Filmiki trwają dziesięć sekund i zostały stworzone przez prawdziwych TikTokerów. I co najważniejsze, w niczym nie przypominają reklam. Żadnych wezwań do działania, żadnego dużego logo. Celem jest ciekawość.

"Niech czują, że to oni nas odkrywają, a nie na odwrót" - mówi Olivier.

Przyznasz, że ta taktyka jest właściwie całkowitym przeciwieństwem większości strategii marketingowych. Pewnie niejeden marketer doradziłby Ci w ten sposób: "Rozwijaj jedno konto marki. Uruchom reklamy PPC (pay per click). Dodaj bardziej przejrzyste CTA."

Olivier zrobił dokładnie odwrotnie: setki kont marki, treści UGC (user-generated content), brak CTA (call to action).