logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Disney

Daj natychmiastową gratyfikację w swojej ofercie

Copywriting Pisanie Taktyki marketingowe
Źródło:



Dobrzy copywriterzy znają siłę przyszłego planowania (tzw. future pacing). To technika, która zachęca czytelników do wizualizacji pozytywnych rezultatów, jakie pomoże im osiągnąć Twój produkt.

Weźmy na przykład bootcamp, gdzie uczą kodowania. Ich slogan reklamowy mógłby wyglądać tak: "Naucz się kodować i zostań programistą, aby zarabiać sześciocyfrową kwotę rocznie i pracować z domu."

To maluje obraz wielkiej wygranej po ukończeniu bootcampu. Łatwo to sobie wyobrazić.

Jest tylko jeden problem z przyszłym planowaniem: nie działa dobrze na sceptycznych kupujących. Ich zastrzeżenia niwelują ten różowy obraz.

Aby wygrać z sceptykami, daj natychmiastową gratyfikację w swojej ofercie. Podkreśl dobre rzeczy, które są tuż za rogiem.

Disney robi to w ten sposób, że proces rezerwacji wakacji jest równie atrakcyjny, jak podróż, która odbędzie się dopiero za kilka miesięcy.

Oto kilka przykładów z oferty Disney Cruise Line:
• "Disney Cruise Line daje rodzinom marzenia, by budziły się podekscytowane". → Zostań bohaterem swojej rodziny.
• Nagłówki stron, takie jak "Odkryj wartość w pakietach wakacyjnych", "Planowanie podróży stało się łatwe" i "Rezerwuj z ufnością" → Ciesz się doświadczeniem planowania podróży.
• "Mając do wyboru ponad 50 różnych hoteli, na pewno znajdziesz taki, który będzie pasował do stylu podróży, wielkości i budżetu Twojej rodziny!" → Łatwo znaleźć miejsce, które pasuje do Twoich potrzeb.

W rezultacie, sceptyczni potencjalni klienci dostrzegają natychmiastową nagrodę z rezerwacji.

Aby zapewnić natychmiastową gratyfikację w swoim opisie oferty, przedstaw sam zakup, a nie tylko produkt, jako wygraną.

Na przykład:
• "Zamów teraz X, a poczujesz ulgę wiedząc, że podjąłeś właściwą decyzję".
• "Mówiąc "tak" dla X, będziesz o krok bliżej do osiągnięcia swojego wielkiego celu".
• "Kup teraz X, a jutro obudzisz się ze świadomością, że w końcu coś z tym zrobiłeś!".

Twoi potencjalni klienci mogą nadal mieć zastrzeżenia do Twojego produktu. Ale będą bardziej skłonni do działania, gdy sprzedasz im natychmiastową pewność i ulgę.