logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Słowa

10 słów, które działają przeciwko Tobie

Copywriting Pisanie Social media
Źródło:



Pisząc swoje oferty bądź posty w social mediach warto unikać pewnych słów, które osłabiają Twój przekaz. Zobacz jakich 10 słów nie warto używać w swoich przekazach i dlaczego:

1. "Ludzie" - to jest niejasne słowo. Bądź konkretny co do tego, do kogo mówisz/o czym mówisz.
2. "Sukces" - co to znaczy? Zdefiniuj co znaczy sukces dla swojej grupy docelowej.
3. "Lepszy/Najlepszy" - nie ma czegoś takiego, bo to jest bardzo subiektywne. Lepiej dla kogo? Lepiej po co?
4. "Następny poziom" - kolejny niejasny cel. Im lepiej zdefiniujesz wynik, który oferujesz, tym większe prawdopodobieństwo, że ludzie będą go chcieli.
5. "Dochód pasywny" - nie ma czegoś takiego. Potrzeba dużo AKTYWNEGO wysiłku, aby zasłużyć na "pasywny" dochód.
6. "Twórcy" - w dzisiejszych czasach słowo to straciło swoje znaczenie. Bądź bardziej konkretny.
7. "Inspirować/Inspiracja" - są to często słowa oznaczające "niewykonalne". Ludzie chcą strategii, planów itp., a nie tylko motywacji.
8. "Treść/Kontent" - nie mów "Udostępniam treści o X". Zamiast tego powiedz "Udostępniam treści, które pomagają Ci robić Y". Wyniki, nie tematy.
9. "Powinieneś" - potężne słowo, które wywołuje u wielu osób poczucie winy. Słowo "Możesz" jest lepsze niż "Powinieneś".
10. "Mój" - to zależy trochę od kontekstu, ale jeśli w Twojej wiadomości częściej pojawia się "Mój" niż "Twój", prawdopodobnie wymaga to zmiany. Twoja praca nie dotyczy Ciebie.