logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Referencje

Jak budować zaufanie i wiarygodność na referencjach i dowodach społecznych?

Dowód społeczny Email marketing
Źródło:



Dowód społeczny i zbieranie referencji jest koniecznością w dzisiejszym cyfrowym świecie. I może to być czynnik, który zadecyduje o tym, że potencjalny klient stanie się klientem faktycznie.

W jaki więc sposób zacząć zbierać dowody społeczne i używać ich w swoich e-mailach, aby napędzać sprzedaż?

Dlaczego warto używać dowodów społecznych w e-mailach?

Używanie referencji i dowodów społecznych w mailach może być potężnym sposobem na budowanie zaufania i wiarygodności wśród odbiorców. Ludzie chcą kupować rzeczy od osób, które znają i którym ufają. Oto kilka powodów, dla których powinieneś z korzystać z nich i Ty:

Dodają wiarygodności: Pokazując pozytywne recenzje i referencje od prawdziwych klientów, możesz dodać wiarygodności swojemu przekazowi i uczynić go bardziej perswazyjnym. Ludzie są bardziej skłonni zaufać i uwierzyć Twoim twierdzeniom, gdy widzą, że inni mieli pozytywne doświadczenia z Twoim produktem lub usługą.

Zapewniają dowód społeczny: Dowód społeczny to koncepcja, zgodnie z którą na ludzi mają wpływ działania i opinie innych. Kiedy ludzie zobaczą, że inni mieli pozytywne doświadczenia z Twoim produktem lub usługą, są bardziej skłonni do wypróbowania ich na własnej skórze.

Pomagają przezwyciężyć obiekcje: Referencje mogą odnosić się do typowych obiekcji lub obaw, jakie ludzie mogą mieć w związku z Twoim produktem lub usługą. Podkreślając, w jaki sposób Twój produkt lub usługa pomogły innym przezwyciężyć podobne obawy, możesz pomóc zbudować zaufanie do swojej oferty.

Jak prosić o dowody społeczne i referencje?

Zapytaj swoich obecnych klientów: Skonfiguruj automatyczną wiadomość e-mail do swoich obecnych klientów tydzień lub dwa po dokonaniu przez nich zakupu. Poproś ich, aby podzielili się swoimi doświadczeniami z Twoim produktem lub usługą. Możesz poprosić o pisemną rekomendację, rekomendację wideo lub nawet krótką opinię, którą możesz wykorzystać w swoich materiałach marketingowych.

Monitoruj media społecznościowe: Miej oko na swoje media społecznościowe. Rób zrzuty ekranu z każdej pozytywnej informacji zwrotnej, którą otrzymujesz np. za pośrednictwem Twittera albo od osób odpowiadających na wysyłane przeze Ciebie e-maile. Jeśli natkniesz się na pozytywną opinię, zapytaj tą osobę, czy możesz ją wykorzystać w swoich materiałach marketingowych. Przekonasz się, że większość ludzi chętnie Ci pomoże!

Oferuj zachęty: Zaoferuj swoim klientom jakąś zachętę (np. zniżkę na kolejne zakupy) w zamian za wystawienie referencji.

Wykorzystuj ankiety: Jeśli wysyłasz e-maile regularnie, umieść na dole wiadomości link do ankiety, aby zbierać opinie. Wykorzystaj pozytywne komentarze jako referencje w swoich materiałach marketingowych.

Jak wykorzystać dowód społeczny w swoich e-mailach?

• Umieść opinię klienta w temacie e-maila, aby przykuć uwagę czytelnika.
• Użyj referencji wprowadzając nowy produkt lub usługę, podkreślając przy tym w jaki sposób to pomogło innym w przeszłości.
• Użyj referencji, aby odnieść się do typowych obiekcji lub obaw, jakie ludzie mogą mieć w związku z Twoim produktem lub usługą.
• Dołącz wideorecenzję do swojego e-maila, aby nadać mu bardziej osobisty charakter i zbudować zaufanie wśród odbiorców.

Korzystanie z referencji i dowodów społecznych w wiadomościach e-mail to bardzo skuteczny sposób na budowanie zaufania i wiarygodności wśród odbiorców, co ostatecznie przełoży się na zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie.