logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

TurboTax

Nie rozliczaj sam swoich podatków czyli reklama TurboTax


Źródło:



O tym jak ważny w reklamie jest slogan reklamowy, chyba raczej nikogo specjalnie nie muszę przekonywać. Dlatego dzisiaj pokażę Ci to na przykładzie firmy TurboTax zajmującej się rozliczaniem podatków klientów. Ich slogan reklamowy brzmi:

"Nie rozliczaj sam swoich podatków"

Puścili w telewizji liczne reklamy pokazujące rzeczy, które możesz robić zamiast zajmować się samemu rozliczaniem podatków.

Oto kilka z nich:
Śnieżna wspinaczka skałkowa
Podlewanie roślin
Drzemka

Ten przekaz reklamowy jest genialny, ponieważ pokazuje nie coś co ludzie chcą, ale coś czego zdecydowanie nie chcą robić czyli rozliczać swoich podatków.

Większość firm zajmujących się rozliczaniem podatków pewnie reklamowałaby się na jeden z tych sposobów:
• Mamy najlepszych ekspertów podatkowych
• Rozliczenie podatkowe nie musi być takie stresujące
• Wykorzystaj najlepsze oprogramowanie na świecie do rozliczania podatków
• Porozmawiaj z jednym z naszych ekspertów już dzisiaj

Tyle, że ludzie wcale nie chcą najlepszego eksperta od podatków albo oprogramowania do ich rozliczania. Oni po prostu nie chcą się tym zajmować.

Jeśli wiesz czego ludzie chcą najbardziej i potrafisz im to dać, to jesteś już wygranym.

Mówienie ludziom "Nie rozliczaj sam swoich podatków" to jedno, ale kampania TurboTax przenosi ludzi na inny poziom pokazując co mogą robić (np. wspinać się, podlewać kwiaty czy drzemać) zamiast zajmować się tak nudnym i stresującym tematem jakim jest rozliczanie podatków.

Za każdym razem, gdy twoje hasło, slogan lub reklama mogą skłonić ludzi do myślenia, wywierasz długotrwały wpływ na podświadomość docelowych odbiorców.

Reklama TurboTax pokazując Ci wszystkie rzeczy, które możesz robić zamiast rozliczać swoje podatki, zmusza do myślenia bardziej niż typowa reklama rozrywkowa lub edukacyjna.