logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Klient i jego obiekcje

Jak zamienić obiekcje klientów w najlepszą reklamę?


Źródło:



Większość przedsiębiorców swoją markę traktuje jak swoje własne dziecko. Nic więc w tym dziwnego, że starają się ukrywać wszelkie nadchodzące negatywne głosy w stosunku do niej. W tym celu na przykład usuwają niepochlebne komentarze z mediów społecznościowych.

Tyle, że niektóre negatywne komentarze (pomijam oczywiście te od trolli internetowych) mogą być żyłą złota dla Ciebie. Te zostawione w mediach społecznościowych niepochlebne opinie często wyrażają bowiem obawy nie tylko zamieszczającego opinię, ale również wielu potencjalnych klientów, w których umysłach powstają podobne wątpliwości i hamują ich skutecznie przez dokonaniem zakupu u Ciebie.

Staraj się więc wychwytywać te wszystkie obiekcie klientów i wykorzystaj je w swojej reklamie. Tak właśnie zrobiła firma Oats Overnight, która stworzyła reklamę:

"Dlaczego to jest takie drogie?"

Joseph Sugarman w swojej książce "The Adweek Copywriting Handbook" podkreśla, że "Jedynym celem pierwszego zdania w reklamie jest skłonienie cię do przeczytania drugiego zdania.". I właśnie tą zasadę w swojej reklamie wykorzystała firma Oats Overnight stawiając pytanie "Dlaczego to jest takie drogie?" już na początku swojej reklamy. Co jest bowiem bardziej urzekające niż pytanie, które kłębi się w głowie większości klientów?

Firma Oats Overnight odniosła się do głównej obiekcji klientów (wysoka cena) pokazując, że ich produkty nie są drogie w porównaniu do samodzielnego ich przygotowania.

Ale to nie koniec. Wiedząc, że zdobyli już uwagę odbiorców, wykorzystali to tę okazję, aby pokazać inne korzyści produktu - że mają ponad 30 różnych smaków oraz ich produkty nie wymagają czasu do przygotowania.

Oats Overnight

Bez przyciągnięcia uwagi odbiorców na początku, reklama i komunikaty Oats Overnight nie miałyby tak dobrego zasięgu, jaki miały.

Dlatego zawsze warto aktywnie przeglądać komentarze, posty, recenzje oraz pytania zadawane przez użytkowników. Wyszukaj w nich często powtarzających się obiekcji użytkowników, a następnie swoją reklamę zacznij od rozbijania tych obiekcji klientów. W ten sposób na pewno przyciągniesz uwagę.