logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Cena

7 psychologicznych sztuczek dotyczących cen

Cena
Źródło:



To absolutnie szalone, jak niewielkie zmiany w prezentacji ceny, mogą mieć ogromny wpływ na sprzedaż. Poznaj 7 psychologicznych sztuczek, które mogą znacząco poprawić Twoje wyniki sprzedażowe:

1. Efekt zakotwiczenia
Początkowo wyceniaj swoje produkty wyżej, aby kolejne ceny wydawały się klientom bardziej rozsądne.
Przykład: 150 złotych za bluzę z kapturem, a następnie 50 złotych za koszulkę.

2. Ceny wyrażone w liczbach nieparzystych
Ludzie postrzegają ceny zakończone liczbami nieparzystymi jako bardziej przystępne niż te, które kończą się liczbami parzystymi.
Przykład: Cena 79 zł jest lepsza niż 78 zł.

3. Efekt wabika
Zaoferuj dodatkową opcję, która jest dużo gorsza, ale nieznacznie tańsza niż twój główny produkt, aby Twój główny produkt wydawał się bardziej atrakcyjny.
Przykład: Na przykład abonament na jeden miesiąc kosztuje 89 zł, kiedy abonament na cały rok kosztuje 109 zł.

4. Łączenie cen
Oferuj powiązane produkty lub usługi po obniżonej cenie przy zakupie razem, zachęcając klientów do wydawania większych pieniędzy.
Przykład: Kup koszulę za 129 zł albo koszulę i krawat za 149 zł.

5. Niechęć do strat
Ludzie są bardziej skłonni do działania, aby uniknąć strat, niż aby osiągnąć zyski. Użyj fraz takich jak "oferta ograniczona czasowo" lub "ekskluzywna oferta", aby to wykorzystać.
Przykład: Produkt w obniżonej cenie tylko do jutra.

6. Postrzegana wartość
Skoncentruj się na tym jaką wartość daje klientowi Twój produkt lub usługa, a nie na cenie tego produktu/usługi.
Przykład: Ten system automatyzacji pozwoli Ci spędzić więcej czasu z rodziną!

7. Ceny Premium
Wyższe ceny mogą sprawić, że produkt będzie wyglądał na bardziej luksusowy i ekskluzywny, przyciągając tym samym klientów, którzy chcą poczuć się wyjątkowo.
Przykład: Konkurencja sprzedaje jakiś produkt za 19 złotych, Ty sprzedajesz go za 29 złotych.