logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Product Hunt

Jak wygrać na "Product Hunt" za każdym razem?

Produkt Społeczność Strategia
Źródło:



Product Hunt to świetne miejsce do znalezienia wczesnych użytkowników dla Twojego produktu. Wraz z rozwojem firmy przedsiębiorcy zazwyczaj odchodzą od tej platformy (wielu hobbystów niekoniecznie jest dobrymi klientami, zwłaszcza w branżach B2B).

Jednak wiele firm nadal wykorzystuje Product Hunt i to nawet po latach od rozpoczęcia działalności. A to dlatego, że:
Product Hunt zwiększa świadomość - codziennie serwis odwiedza tysiące osób. Ci ludzie prawdopodobnie zapamiętają Twój produkt, a jeszcze lepiej jeśli się wiedzą o nim podzielą (np. influencerzy produktowi, dziennikarze, inwestorzy).
Innowacyjność jest oddolna - oznacza to, że innowacja często zaczyna się od wczesnych użytkowników, a Product Hunt to miejsce, w którym znajdują się właśnie te osoby. Dzięki temu możesz usłyszeć, co mają do powiedzenia na temat Twojego produktu.

Wystartowanie ze swoim produktem na Product Hunt nie jest łatwe i nie jest łatwo sprawić, aby Twój produkt został "produktem dnia" bo algorytm platformy jest niejasny.

I chociaż konkurencja na Product Hunt jest bardzo duża to są dwie taktyki, które mocno zwiększają Twoje szanse na zostanie "produktem dnia":

Daj się wyróżnić

Jeśli chcesz, aby Twój produkt znalazł się w czołówce promowanych produktów na Product Hunt, musisz pojawić się na stronie głównej Product Hunt z samego rana. Każdego ranka pracownicy Product Hunt sprawdzają nowo wprowadzone produkty. Nie możesz ścigać się o podium, jeśli nie zostaniesz przez nich wybrany. Produkt, który nie zostanie wyróżniony, również nie pojawi się w wynikach wyszukiwania.

Żeby się wyróżnić musisz:
Wypuść/uruchom produkt: upewnij się, że Twoja usługa jest jak produkt. Jeśli jest to aktualizacja, spraw, aby brzmiała na ważną.
Użyj subdomeny: jeśli uruchamiasz nową funkcjonalność, użyj subdomen (np. funkcjonalnosc.twojadomana.pl) zamiast podkatalogów (np. twojadomena.pl/funkcjonalnosc).
Unikaj "kolekcji" (collection) i "przewodników" (guides) - Product Hunt już ich nie wyróżnia.
Co najmniej 3-miesięczny odstęp pomiędzy kolejnymi startami: - pracownicy Product Hunt nienawidzą użytkowników, którzy wykorzystują ich platformę do "nabijania" ruchu dla swoich serwisów internetowych.

Uzyskaj najlepszą średnią liczbę głosów pozytywnych na godzinę

To nowa złota zasada w Product Hunt. Kilka lat temu liczba głosów i komentarzy była kluczem do sukcesu. Również "jakość" ludzi, którzy głosują. Te czynniki są nadal ważne, ale drugorzędne. Teraz aby stać się "produktem dnia" potrzebujesz najlepszej średniej liczby głosów pozytywnych na godzinę w ciągu dnia.

Oto jak to zrobić:
Rozwijaj swoją komunikację w oparciu o strefy czasowe użytkowników: - w ten sposób upewnisz się, że ludzie nie śpią i reagują. I będziesz zbierać pozytywne głosy przez cały dzień. Najlepiej jest to robić w 3 partiach (oznacza to wysyłanie 3 targetowanych newsletterów, robienie 3 tweetów itd.)
-9.00 rano (według czasu CET czyli "naszego") dla Europy
-15.00 (CET)) dla USA
-21.00 (CET) dla Azji