logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Porzucony koszyk

Sposób na porzucone koszyki

Psychologia Taktyki marketingowe
Źródło:



"Widzę, że zacząłeś składać zamówienie, ale nie zdążyłeś go dokończyć. Oto darmowy produkt do wypróbowania..."

Taką właśnie taktykę przyjęła firma KetoneAid's - producent napojów Hard Ketones, które działają jak alkohol, ale nie zawierają etanolu, a poza tym z powodzeniem mogą być stosowane w diecie keto. Widząc, że klient składał zamówienie, podał swoje dane, ale ostatecznie nie dokończył zamówienia (zapłacił), firma wysyła na podany adres klienta darmowy produkt (puszkę napoju) do spróbowania.

Hard Ketones

Czy to działa i sprawdza się biznesowo?

Frank, założyciel firmy KetoneAid's, mówi:

"Koszt wysłania puszki napoju to 10 dolarów. Ludzie fascynują się napojem i zapisują się na cykliczne dostawy produktów. Dożywotnia wartość takiego subskrybenta wynosi 3000 dolarów."

Zatem wystarczy, aby jedna z 300 osób, do których została wysłana darmowa próbka napoju, została klientem, a biznes staje się opłacalny.

Hard Ketones to taki trochę dziwny produkt, którego zdecydowana większość ludzi nie zna. Nie zna, a więc nie jest pewna czy ten produkt im się spodoba. Zdecydowanie te osoby wolałby taki produkt wypróbować, zamiast kupować 12-pak za 79 dolarów.

Zalety tej taktyki:
• Radzi sobie z największą obiekcją kupujących, którzy zastanawiają się czy im się ten produkt spodoba.
• Zaskakuje i zachwyca ludzi, a zachwyt jest najlepszym sposobem na budowanie lojalności wobec marki.
• Daje klientom kupon na darmową wysyłkę, aby jeszcze bardziej "osłodzić" zakup.
• Uczłowiecza markę. Frank mówi otwarcie, że pozyskanie klienta kosztuje 50 dolarów. W liście do kupującego używa swojego imienia i pisze go w pierwszej osobie (nawet kod kuponu zawiera imię Franka).