Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Jeśli piszesz maile, reklamy, artykuły na blogu czy posty w mediach społecznościowych i chcesz, aby one sprzedawały, to skorzystaj z poniższej checklisty zawierającej elementy, które powinna zawierać każda skuteczna oferta handlowa:
1.Odpowiedni nagłówek ściągający uwagę osób z Twojej grupy docelowej.
2.Informacja o tym kim jesteś i co osiągnąłeś (dlaczego klient miałby Cię słuchać i Ci ufać).
3.Nawiązanie do problemu, który ma klient lub do sytuacji, w której się znajduje.
4.Twoje rozwiązanie problemu klienta. Pokaż korzyści jakie klient będzie miał, gdy rozwiąże swój problem. Kiedy może on oczekiwać efektów, na których mu zależy? W czym Twój produkt jest lepszy do produktów konkurencji?
5.Twoja oferta czyli opis produktu, bonusy, sposób dostawy, realizacji, terminy, cena oraz gwarancja.
6.Dowody na to, że Twój produkt działa i że wszystko co napisałeś jest prawdą (liczby, opinie klientów, badania naukowe).
7.Co się stanie jak klient zamówi Twój produkt? Co się stanie jeśli go nie zamówi? Jak będzie wyglądało jego życie w obu tych wypadkach?
8.Dlaczego klient ma kupić teraz?
9.Napisz klientowi jaki jest kolejny krok i co ma on zrobić.