logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Link building

SEO: 7 typów linków, o które warto zabiegać

SEO
Źródło:



Jeśli prowadzisz działania SEO i zdobywasz linki prowadzące do Twojej strony internetowej, po to aby poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google, to musisz wiedzieć, że nie wszystkie linki zwrotne mają taką samą moc i są sobie równe.

Dlatego poniżej podaję Ci 7 typów linków, którym należy nadać priorytet, aby poprawić swoje działania SEO:

Linki redakcyjne - to najbardziej wartościowe linki. Chodzi tu o to, żeby inne strony internetowe powoływały się na Twoją stronę jako źródło. Możesz je zdobywać np. poprzez kontakt z dziennikarzami.

Wpisy gościnne - najlepiej umieszczać je na autorytatywnych witrynach internetowych, które czytają Twoi docelowi odbiorcy. I upewnij się, że te Twoje artykuły czy teksty tam zamieszczane są naprawdę dobre.

Linki oparte na relacjach - załóżmy, że otrzymałeś link z wartościowej witryny. Jeśli skontaktujesz się z jej właścicielem z propozycją udostępnienia większej liczby informacji, może to prowadzić do większej liczby linków w przyszłości. Nie chodzi o to, by negocjować w sprawie linków, ale o to, by stać się wiarygodnym źródłem dla dziennikarzy i autorów.

Profile biznesowe - linki z katalogów biznesowych i profili w mediach społecznościowych (pomyśl też o Crunchbase i Yelp). Nie ma sensu pozyskiwać ich z nieistotnych i mało znanych katalogów.

Wystąpienia publiczne - bierz udział jako gość w podcastach, webinarach, kursach online i konferencjach. To nie tylko świetny pomysł na pozyskiwanie naturalnych linków, ale także możliwość budowania wizerunku eksperta.

Zagnieżdżone linki - tutaj chodzi o Embedded Asset Links czyli linki, które są zagnieżdżone w narzędziach, widżetach, nagrodach i odznakach. Ich twórca umożliwia pobranie takich widżetów czy narzędzi ze swoim linkiem i umieszczenie ich na innych stronach internetowych.

Odwrotne linki zwrotne (tzw. reverse backlinks) - zamiast aktywnie samemu szukać i prosić o linki do Twoje witryny, zacznij tworzyć wysokiej jakości treści, a inni będą sami do Ciebie linkować. Świetnie sprawdzają się tutaj różnego rodzaju badania, analizy, testy, opracowania.

I na koniec lista rzeczy, których musisz unikać:
• Farmy linków lub inne stron o niskiej jakości.
• Publikowania na forach bez wnoszenia znaczącego wkładu do dyskusji.
• Płacenia za linki (to wbrew polityce Google).

I najważniejsza rada. Skup się na jakości, a nie ilości linków.