logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Referencje

3 wskazówki na lepsze referencje od klientów

Dowód społeczny Marka
Źródło:



Umiejętne zbieranie pozytywnych opinii i referencji od klientów może Ci bardzo pomóc w zdobywaniu kolejnych klientów. A to dlatego, że osoby, które dopiero stykają się z Twoją marką lub produktem mają bardzo ograniczone zaufanie. Taki pozytywne opinie i referencje klientów pozwalają często zniwelować obiekcje tych osób.

Większość przedsiębiorców nie w pełni wykorzystuje moc jaką dają referencje klientów, a to dlatego że robi je źle.

Oto 3 wskazówki, które pozwolą Ci poprawić jakość twoich referencji, a tym samym generować więcej leadów i zwiększać sprzedaż:

1. Bądź konkretny w swoich prośbach

Zasadniczo opinie lub referencje klientów sprowadzają się do tego, że mówią: "naprawdę podobało im się to doświadczenie". Tak naprawdę taka opinia niewiele wnosi. Zamiast tego powinno się mówić o wynikach i efektach jakie dawało korzystanie z produktu oraz dlaczego poleciliby go swoim znajomym.

Prosząc o referencje musisz być konkretny. Poproś osobę wystawiającą opinię, aby wspomniała dokładnie o tym, co chcesz, aby ta opinia obejmowała. A to nas prowadzi co punktu kolejnego…

2. Trzeba wiedzieć o co prosić

Referencje i opinie klientów muszą potwierdzać Twój główny przekaz marketingowy…

Na przykład jeśli wiesz, że liczby są ważne dla Twoich klientów (potencjalnych klientów), to proś, aby osoba wystawiająca referencje lub opinię wspomniała o liczbach.

Przykład: Jeśli Twój przekaz marketingowy brzmi: "Pomagamy firmom zarobić 4 zł z każdej wydanej złotówki na reklamę", to wszystkie referencje klientów powinny używać tego szablonu i koncentrować się na tych liczbach (w jaki sposób nasze działania pozwoliły firmie osiągnąć 4 x ROAS).

3. Odpowiedni lejek reklamy retargetingowej

Reklamy, które kierujesz do nowych użytkowników mogą mieć treści edukacyjne lub wprowadzające. Powinny zawierać odważne obietnice np. "możemy pomóc Ci osiągnąć xzy". Natomiast bardzo ważne jest, aby reklamy retargetingowe czyli kierowane do osób, które już miały styczność z naszą marką lub jakoś zareagowały na pierwszą reklamę, były dowodem na to, że faktycznie pomogliśmy wielu osobom osiągnąć to, co obiecywaliśmy w pierwszej reklamie. I do takich reklam retargetingowych świetnie nadają się właśnie różne opinie i recenzje klientów, które mają być dowodem na to, że pomogliśmy zrealizować obietnicę daną w pierwszej reklamie. Im więcej różnych referencji zobaczy nasz potencjalny nabywca, tym silniejszy będzie nasz przekaz.