logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

LinkedIn

6 wskazówek jak pozyskiwać odbiorów na LinkedIn

LinkedIn
Źródło:



Jeśli chcesz rozwinąć swoje konto na LinkedIn, to skorzystaj ze wskazówek Daniela Murray'a, który w niecały rok powiększył swoją społeczność na LinkedInie o 40 tysięcy osób. Co ciekawe, wskazówki te będą też sprawdzać się w przypadku innych mediów społecznościowych.

1. Systematyczność jest ważniejsza niż zamieszczana treść
• Zamieszczana treść powinna bawić, edukować lub informować, ale…
• Systematyczność jest dużo ważniejsza od perfekcyjnych tekstów.

2. Komentarze to źródło treści
• Komentuj inne posty u twórców treści działających w Twojej niszy.
• Angażuj się w komentarze do swoich postów.
• Używaj komentarzy do testowania pomysłów na treści.

3. Pozostań w swojej niszy
• Wybierz jeden temat i trzymaj się go.
• Zbuduj wizerunek eksperta, tak aby ludzie kojarzyli Cię z danym tematem.

4. Inwestuj w nieskalowalne taktyki
• Odpowiadaj na bezpośrednie wiadomości wysłane do Ciebie.
• Odpowiadaj każdemu, kto komentuje twoje posty.
• Komentuj posty innych osób.
• Budowanie społeczności zaczyna się od rozmów 1 na 1.

5. Zmień CTA (wezwanie do działania) na swoim profilu
• Zamiast przycisku "Nawiąż kontakt" wybierz przycisk "Obserwuj".
• Wejdź w ustawienia -> Widoczność -> Obserwujący.
• Wybierz "Obserwowanie jako główne działanie".

6. Używaj dobrych treści wielokrotnie
• Jeżeli Twój post odniesie sukces na jakimkolwiek kanale – używaj go dalej.
• Ludzie przeceniają pamięć swoich odbiorców. Oni ledwo pamiętają, co napisałeś 2 dni temu.