logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Wartość koszyka

Jak podnieść wartość koszyka w sklepie internetowym?

Taktyki sprzedażowe Wskazówka
Źródło:



Sklepów internetowych ciągle przybywa (w Polsce jest ich już grubo ponad 50 tysięcy). Jeśli więc Ty prowadzisz jeden z nich, to na pewno zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć wartość zamówienia, aby zarabiać więcej.

Poniżej kilka sprawdzonych sposobów:

Kup też
Tak najłatwiej rekomendować klientowi produkty. Można np. zaproponować mu produkt z tej samej kategorii, ale z większą liczbą funkcjonalności (przez to droższy) albo model nowszy. W tym miejscu można też przypominać klientowi o dodanych przez niego produktach do ulubionych/obserwowanych.

Kup w zestawie
Pokaż klientowi jakie inne produkty mogą się okazać przydatne/potrzebne do kupowanego produktu (np. do wybranego przez klienta laptopa może być przydatna torba albo myszka). Kupując w zestawie klient zapłaci mniej niż kupowałby każdy produkt z osobna, co nie oznacza, że Ty na tym nie zarobisz. Z reguły bowiem dodatkowe produkty, jak tutaj wspomniana torba do laptopa lub myszka, mają bardzo duże marże.

Inni kupili także
Pokazuj klientowi jakie inne produkty kupili inni klienci. Taka rekomendacja pełni funkcję dowodu społecznego - skoro inni kupowali dane produkty to muszą być one dobre, modne albo trwałe.

Podobne produkty
Pokazuj na stronie dedykowanej jakiemuś produktowi również inne, podobne produkty. Często jest tak, że oglądany przez klienta produkt go nie zainteresuje, ale polecany w ten sposób produkt podobny - już owszem.

Dodatki
Rekomendacja podobna do 'Kup w zestawie', tyle że tutaj nie ma rabatu na zestaw. Pokaż klientowi co może się mu przydać do głównego zakupu np. kupuje rower, to zaproponuj mi kask, bidon i rękawiczki.

Darmowa dostawa
Jeśli oferujesz darmową dostawę po przekroczeniu jakiejś kwoty zamówienia, to warto pokazywać klientowi ile mu brakuje do takiej darmowej dostawy. A że darmowa dostawa jest bardzo pożądana przez klientów, to bardzo chętnie oni dodadzą coś do koszyka, aby za nią nie płacić.