logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Szampan

Jak filmy w zwolnionym tempie wpływają na sprzedaż?

Produkt Reklama Wskazówka
Źródło:



Czy wiesz, że pokazując swój produkt w wideo w zwolnionym tempie, istotnie wpływasz na jego sprzedaż? Ale po kolei.

Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę szampana. Modelka trzyma butelkę i za chwilę będzie z niej nalewać szampana do kieliszków. Kamera pokazuje zbliżenie na otwieraną butelkę. Właśnie wtedy, gdy złoty płyn zaczyna się wylewać, wideo zwalnia. Widać dokładnie każdy strzelający bąbelek i rozpryski lejącego się szampana. Wideo w zwolnionym tempie wygląda świetnie.

Ale to nie wszystko. Zwiększa ono sprzedaż. Pokazywanie produktu w zwolnionym tempie sprawia bowiem, że ten produkt wygląda na bardziej luksusowy.

Wskazówka

Spowolnij części swoich filmów produktowych i reklam wideo 4-5-krotnie podczas pokazywania produktu w ruchu (np. szampan wlewający się do kieliszka, kawałki czekolady spadające do roztopionej czekolady).

Dzięki temu Twój produkt będzie sprawiał wrażenie bardziej przyjemnego i luksusowego. Ludzie będą bardziej skłonni do zakupu i zapłacą więcej za Twój produkt.

Dodatkowa wskazówka: Używaj wolnych filmów do podkreślania zalet i jakości produktu. Użyj szybkich filmów, aby podkreślić cechy, funkcjonalność i cenę.

Wnioski

• Kiedy w reklamie coś porusza się w zwolnionym tempie, ludzie postrzegają to, a także markę, jako bardziej luksusową.
• Z przeprowadzonych badań wynika, że ludzie zapłaciliby o 11,4% więcej za wino ($30,78$ zamiast $27,64) oglądając reklamę w wersji zwolnionej zamiast zwykłej. Z kolei reklama czekolady na Facebooku dla miała 17,7% więcej kliknięć, gdy była pokazywana w zwolnionym tempie.
• Efekt ten jest najsilniejszy, gdy ludzie są w nastroju do wydawania pieniędzy .

Dlaczego to działa?

• Zwolnione tempo pokazuje nam dodatkowe szczegóły ruchu obiektu. Zwiększa to stopień, w jakim czujemy się pochłonięci tym, co oglądamy.
• Odczuwamy emocje - zarówno pozytywne, jak i negatywne - silniej, gdy nasza uwaga jest tak skupiona. Podobnego zadowolenia oczekujemy również od produktów prezentowanych w reklamie.
• To również sprawia, że postrzegamy produkt lub markę jako bardziej luksusową, ponieważ przedmioty luksusowe kojarzą nam się z przyjemnością i doznaniami zmysłowymi.