Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Jeśli zależy Ci na budowaniu kanału na LinkedIn, to po prostu nie możesz pominąć tych wskazówek. Richard van der Blom zaprezentował świetną infografikę, która wyjaśnia jak działa algorytm LinkedIn i co należy robić, jeśli chcesz stworzyć w tym serwisie popularny profil.
A oto kilka wskazówek z tej infografiki (sama infografika poniżej):
• Zamieszczenie posta nie wystarczy - pielęgnuj swój post po jego opublikowaniu i angażuj się w inne posty:
➡ Angażuj się przynajmniej w 3 posty z Twojej sieci kontaktów (+20% do Twoich zasięgów)
➡ Odpowiadaj na komentarze najdalej w ciągu godziny (+20% do Twoich zasięgów)
• Nie komentuj jako pierwszy swojego posta - to spowolni Twój wzrost
• Krótkie komentarze mają o połowę mniejszy wpływ na wzrost niż takie, które mają minimum 12 słów
• Każdy komentarz, który dostaniesz, zwiększy zasięg Twojego postu:
➡ o 4% w Twojej sieci kontaktów
➡ o 3% w sieci kontaktów osoby, która skomentowała
• Staraj się nie edytować swojego posta więcej niż dwa razy (wcześniej LinkedIn karał zmniejszeniem zasięgów za edycję posta w ciągu 10 minut od jego zamieszczenia)
• Zamieszczaj selfies:
➡ 3 razy większe zaangażowanie
➡ do 2,5 razy większy zasięg
• Możesz wpływać na swój kanał:
➡ LinkedIn analizuje jakie treści "konsumujesz" i pokazuje Ci więcej treści z tej dziedziny
➡ Skomentowanie posta zwiększa szanse na zobaczenie kolejnego posta tego autora o 70% (a jeśli się nim podzielisz to nawet o 80%)
➡ Polubienie posta zwiększa szanse na zobaczenie kolejnego posta tego autora o 30%
➡ Będziesz widział wszystkie nowe posty Twoich nowych kontaktów przez pierwsze dwa tygodnie
• Regularność jest najważniejsza
➡ Jeśli zamieszczałeś posty regularnie (minimum 2 razy w tygodniu) i zaprzestaniesz zamieszczania nowych postów przez ponad miesiąc, to pierwsze 4-5 Twoich postów będzie miało o około 30% mniejszy zasięg niż wcześniejsze posty
• Używaj więcej niż 3 i mniej niż 10 hashtagów
• Stwórz swój osobisty hashtag (to wciąż ma duże znaczenie)
• Używaj tagów mądrze
➡ Każda otagowana osoba lub firma, która nie zareaguje na Twój post, spowalnia jego wzrost
• Staraj się zamieszczać posty liczące od 1200 do 1600 znaków