logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Lead magnet

Jak stworzyć idealny lead magnet?

Konwersja Newsletter Taktyki marketingowe
Źródło:



Lead magent to gratis, który dajesz użytkownikowi, aby zapisał się na Twoją listę mailingową. Kiedyś wystarczyło dać cokolwiek wartościowego (np. obszerny PDF lub darmowy kurs), aby przyciągnąć użytkownika. Obecnie to zdecydowanie za mało.

Teraz dobry lead magnet musi:
• Obiecywać pojedynczy, określony rezultat.
• Ujawniać unikalny sposób, w jaki klient go osiągnie.
• Musi odpowiadać na potrzeby idealnego klienta.
• Posiadać element dowodu, że to działa.
• Być łatwy i szybki w konsumpcji.
• Prowadzić do sprzedaży.

Przykład:
Zamiast stworzyć lead magnet, który mówi: "Schudnij 7 kg w 7 dni".
Stwórz następujący: "Jak 11 432 kobiety (wiarygodność) schudły 7 kg w 7 dni (obietnica) dzięki temu prostemu trikowi planowania posiłków (unikalny sposób)".

Format lead magnetu:
Bez znaczenia.
Może to być: wideo, kurs audio, dokument.
Musi być łatwy i szybki w konsumpcji.

Kieruj na sprzedaż:
Subskrybenci są super, ale to na klientach Ci zależy. Twój lead magnet musi kierować do sprzedaży. Musisz w nim pokazywać, że możesz pomóc Twoim odbiorcom.