logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Reklama, która działa

8 typów reklam, które zwiększają klikalność

Reklama
Źródło:



Demand Curve - firma, która zajmuje się reklamą i marketingiem dla klientów zewnętrznych, wydaje miliony dolarów na reklamę. Doskonale zatem wie co działa, a co nie. W swoim wpisie pokazują 8 rodzajów reklam, które zwiększają konwersję u ich klientów. Oto one:

1.Wideo pokazujące ekscytację klienta
Pokazuj filmy tworzone przez Twoich użytkowników i klientów, które pokazują ich reakcje z użytkowania Twojego produktu. Dramatyczne twarze są magnesem przyciągającym uwagę - ludzie klikają, bo nie mogą się powstrzymać, ale chcą zobaczyć, co sprowokowało taką reakcję klienta. To doskonale pokazuje ten efekt "Wow" na twarzach Twoich klientów.
Przykład: zobacz zdjęcie

2.Porównanie z konkurencją
Aż 81% klientów przed zakupem sprawdza jakie ma alternatywy. Przetestuj zatem reklamy (retargeting), które porównują największe zalety Twojego produktu z produktem konkurencji. Spraw, aby klienci poczuli, że to mądry wybór zdecydować się na Twój produkt, zamiast produkt konkurencji.
Przykład: zobacz zdjęcie

3.Screenshoty z opinii klientów
Zmień zrzuty ekranów (screenshot) opinii klientów w reklamę. Taka treść, która wygląda na natywną, nie będzie od razu rozpoznawana jako reklama. Poza tym zrzuty ekranu w reklamach zawierają w sobie dowód społeczny i potwierdzają, że inni klienci kupili od Ciebie.
Przykład: zobacz zdjęcie

4.Pokazanie stylu życia
Pokaż jak Twój produkt jest używany w codziennym życiu. Ludzie będą klikać, ponieważ Twoja reklama jest najszybszą ścieżką do stylu życia, którego pragną. Wykorzystaj w swojej reklamie jedno z tych pragnień klientów: zdrowie, bogactwo, piękno, akceptacja lub status.
Przykład: zobacz zdjęcie

5.Rozpakowywanie produktu przez klienta
Zbuduj oczekiwanie dzięki filmom z rozpakowywania Twojego produktu. Ekscytacja jest zaraźliwa. Zmontuj film tak, aby podkreślić najbardziej ekscytujące momenty. To pozwoli uzyskać Ci więcej kliknięć.
Przykład: zobacz zdjęcie

6.Poradniki
Zwróć uwagę na problem, który rozwiązujesz, bowiem niektórzy z Twoich odbiorców docelowych nie są świadomi tego, że mają problem, który wymaga rozwiązania. Pokaż swój produkt tak, żeby pokazywał jak rozwiązuje się problem (to ma być główna komponent reklamy).
Przykład: zobacz zdjęcie

7.Pokazanie jak klienci wykorzystują produkt
Pokaż swój produkt w jego naturalnym środowisku. Domowe filmy w stylu selfie są chętniej oglądane, ponieważ nie wyglądają jak reklama. Dodaj napisy do filmu oraz odpowiedni tytuł na górze, abyś mógł przekazać treść reklamy i swój punkt wiedzenia, nawet jeśli użytkownik ma wyłączony dźwięk.
Przykład: zobacz zdjęcie

8.Zamień pytania w reklamy
Reklamy, które odpowiadają na najczęstsze pytania klientów, pomogą wyeliminować ich obiekcje i obawy przed zakupem. Na przykład: "A co jeśli nie spodoba mi się smak?" → 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy. "Jaka jest jakość?" → Stworzona, aby być ostatnią maszynką do golenia, jaką kiedykolwiek kupisz.
Przykład: zobacz zdjęcie