logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Kreacje reklamowe

6 kreacji reklamowych, które poprawią Twój współczynnik klikalności


Źródło:



Poznaj 6 kreatywnych pomysłów na reklamy, które okazały się skuteczne w zachęcaniu odbiorców do zaangażowania, klikania i konwersji. Oto one:

1. Statystyki

Reklama 1

Statystyki w reklamach dają klientom logiczny powód do zakupu Twojego produktu. Konkretna liczba podnosi bowiem wiarygodność - nie tylko stwierdzasz coś, ale za pomocą konkretnej liczby możesz to udowodnić.

Przykład 1: Liquid IV zapewnia 2 razy szybsze nawodnienie niż sama woda
Przykład 2: Graza jest jak olej z gwiazdką Michelin, który kosztuje tylko 15 dolarów.

2. Odwołaj się do swoich odbiorców

Reklama 2

Jaki jest niezawodny sposób na zwrócenie czyjejś uwagi? To wywołanie czyjegoś imienia. Wywoływanie docelowych odbiorców to świetny haczyk, o którym rzadko się mówi.

Przykład 1: Twoja żona jest gorąca. Kup jej najfajniejszą pościel w Kanadzie.
Przykład 2: Tylko dla outsiderów!

3. My kontra oni

Reklama 3

Porównywanie i kontrastowanie największych konkurentów może pomóc odbiorcom zrozumieć wartość Twoich produktów.

Jeśli masz swoją JEDNĄ rzecz, z którą Twój konkurent nie może konkurować - pokaż ją.

Przykład 1: W pierwszej reklamie firma Italic nie robi listy porównań funkcji. Zamiast tego porównują tylko cenę, która jest o połowę niższa niż u konkurencji.
Przykład 2: W reklamie napoju firma Olipop pokazuje o ile zdrowszy jest ich napój w porównaniu do konkurencji (np. o ile cukrów, węglowodanów i kalorii jest mniej niż w napoju konkurencji).

4. Wzmianki prasowe

Reklama 4

Wzmianki w prasie o Twoim produkcie są dla Ciebie żyłą złota, dlatego warto je pokazywać na swojej stronie internetowej i w swoich reklamach. Możesz to robić za pomocą zrzutów z ekranu (screenshot). Warto czasami zmienić układ i kolejność takich zrzutów, aby pokazać wszystko na czym Ci zależy.

Przykład 1: Zrzut ekranu pokazuje zdobycie nagrody 'Byrdie Best Beauty Award', co jest przekonującym dowodem społecznym, że produkt firmy Glossier jest wysokiej jakości.
Przykład 2: W reklamie Caraway pokazany jest cytat z magazynu Cosmopolitan. Tyle, że wygląda on na dużo mniej autentyczny niż wcześniejszy przykład produktu Glossiera. Nie ma tutaj bowiem dowodu społecznego.

5. Przywołanie funkcji

Reklama 5

Przywołanie funkcji to jasny i zwięzły sposób na pokazanie zalet produktu bez użycia dużej ilości słów. Ludzie już na pierwszy rzut oka mogą zobaczyć czy któraś z korzyści jest dla nich istotna.

Przykład: W reklamie Brightland zastosowano kombinację technik: zamieszczono zrzut ekranu z prasy oraz właśnie przywołanie funkcji (wymieniono cechy produktu).

6. "Dymek" odpowiedzi w stylu TikToka

Reklama 6

Taki "dymek" z pytaniem w środku coś w stylu TikToka, to świetny pomysł na przyciągnięcie uwagi. W ciągu pierwszych kilku sekund użytkownicy rozumieją, o czym to jest. Użytkownik czuje też, że jest to treść organiczna, ponieważ odpowiadasz na pytanie prawdziwego użytkownika.

Przykład: The Ridge zadaje użytkownikom pytanie, o to w jaki sposób wybierali swoje obrączki. Następnie wplatają swój produkt w tą opowiadaną historię.