logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Ugrunotwany człowiek

Połącz swój produkt z miejscem, ludźmi i przeszłością

Copywriting Psychologia
Źródło:



Ludzie szukają stabilności nie tylko w codziennym życiu, ale także podczas zakupów.

Miejsce: Lubimy kupować lokalnie. W pobliżu naszych domów i społeczności.
Ludzie: Lubimy wiedzieć, od kogo kupujemy. I nawiązywać relacje z tymi ludźmi.
Przeszłość: Lubimy rzeczy, które łączą nas z przeszłością, jak tradycyjne metody produkcji.

Z badań przeprowadzonych przez Journal of Marketing można wyciągnąć kilka ciekawych wniosków:
• Ludzie, których bardziej dotyka cyfryzacja, urbanizacja i destrukcyjne wydarzenia, bardziej szukają stabilizacji w życiu. Są to głównie:
➡ Ludzie, którzy dużo pracują przy komputerach
➡ Ludzie mieszkający w dużych miastach
➡ Osoby, których mocno dotknęła pandemia
Stabilność zwiększa gotowość do płacenia. W jednym z przeprowadzony eksperymentów okazało się, że ludzie byli gotowi zapłacić o 60% więcej za produkt, który dawał im większe poczucie bezpieczeństwa.
• Potrzeba stabilizacji rośnie zwłaszcza w czasie urodzin i świąt, a nawet podczas chłodniejszych pór roku. Warto więc dostosowywać kampanie sezonowe.

Wnioski:
• W swoich przekazach rozważ sposoby budowania powiązań z miejscem, ludźmi i przeszłością. Zwłaszcza jeśli Twoi klienci pracują w domu lub w dużych miastach.
• Może to oznaczać podkreślenie lokalnego pochodzenia produktu, zastosowanie bardziej tradycyjnego wzornictwa, znalezienie lokalnych kanałów dystrybucji, mówienie o tym, kim są założyciele firmy i co cenią, a nawet skupienie się zespołu na budowaniu marek osobistych.