logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Reklama z białym tłem

Lepsza konwersja reklam dzięki większej ilości wolnej przestrzeni

Konwersja Reklama
Źródło:



Dobrze zrobiona kreacja reklamowa może nawet 4-krotnie zwiększyć zwrot z nakładów na reklamę.

Istnieje wiele sposobów optymalizacji reklamy pod kątem wysokiej skuteczności. Na przykład możesz pokazać razem wiele kopii swojego produktu, aby wyglądało to bardziej efektownie, albo pokazać zdjęcia osób trzymających Twój produkt (to może to zwiększyć chęć zakupu nawet o 70%).

Oto kolejny prosty sposób na zwiększenie konwersji i zysków.

Rekomendacja

W reklamach lub obrazach produktów umieszczaj wiele obiektów blisko siebie i zachowaj dużo białej lub pustej przestrzeni wokół krawędzi.

Możesz to zrobić z wieloma kopiami tego samego produktu lub grupą powiązanych produktów. Ludzie bardziej polubią reklamę i będą bardziej skłonni do zakupu.

Infografika - odstępy

Wnioski
• Ludzie bardziej lubią reklamy, chętniej je klikają i twierdzą, że są bardziej skłonni do zakupu produktu, gdy produkty w reklamie są zgrupowane blisko siebie, z pustą przestrzenią wokół krawędzi.
• Reklamy z bardziej skompresowanym układem miały wyższy współczynnik klikalności (CTR 2,5%) niż reklamy z większymi odstępami między produktami (1,1%).
• Ludzie również bardziej polubili reklamę skompresowanego układu i stwierdzili, że są bardziej skłonni do zakupu produktu.

Dlaczego to działa?
• Biała przestrzeń lub pusta przestrzeń w reklamie pomaga naszym umysłom uporządkować i pogrupować elementy na obrazie. Dzięki temu obraz jest łatwiejszy do zrozumienia i przetworzenia.
• Gdy przedmioty znajdują się bliżej siebie, zakładamy, że są ze sobą powiązane. Podobnie jak zakładamy, że ludzie, którzy są fizycznie blisko siebie, mają bliższe relacje ze sobą.
• Kiedy przedmioty są bliżej siebie i postrzegamy je jako połączone, uważamy całość za większą niż suma poszczególnych części. Z tego powodu myślimy o produktach jako bardziej skutecznych lub korzystnych, niż gdybyśmy rozpatrywali je osobno.