logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Reklama TikTok

Zadaj sobie te pytania, zanim zainwestujesz w reklamy na TikToku

Reklama
Źródło:



TikTok staje się coraz popularniejszy jeśli chodzi o miejsce, w którym możesz się reklamować. Za TikTokiem przemawia to, że jest wciąż nienasycony, konkurencja jest niewielka, a koszty reklamy są przystępne. Baza użytkowników TikToka rośnie w siłę i obejmuje odbiorców na całym świecie.

Ale czy teraz jest już odpowiedni moment, aby przetestować reklamy na TikToku jako nowym kanale reklamowym? Zanim uruchomisz kampanię reklamową na TitToku zadaj sobie te oto 4 pytania:

Pytanie 1:  Czy masz odpowiedni budżet, aby prawidłowo przetestować reklamy na TikToku?
Każdy nowy kanał ma pewne koszty wejścia i żeby się go nauczyć, trzeba wydać pieniądze. Należałoby przeznaczyć od 10 do 30 procent budżetu reklamowego na właściwe przetestowanie tego kanału. Prawdopodobnie zajmie Ci to 6-10 tygodni, aby móc w pełni przetestować i zatwierdzić TikToka jako kanał płatnej akwizycji.

Pytanie 2: Czy TikTok pasuje do Twojego produktu?
Reklamy TikToka działają dobrze dla marek sprzedających do bezpośrednio do klientów końcowych za pośrednictwem internetu oraz do aplikacji mobilnych. Dobrze się będą sprawdzać tutaj produkty, które można zaprezentować wizualnie, krótkim cyklu sprzedaży i których cena oscyluje w przedziale 25-100 dolarów. Podobnie będzie w przypadku aplikacji mobilnych i gier, ponieważ darmowe instalacje aplikacji nie wymagają dużego wysiłku od użytkownika. Reklamy TikToka mogą działać dla wielu innych typów produktów, ale zastanów się, jak Twój produkt pasuje to tego zanim rozpoczniesz testy.

Pytanie 3: Czy masz możliwości, aby skupić się na TikToku jako oddzielnym kanale reklamowym?
TikTok to zupełnie inna platforma reklamowa niż Facebook. Aby prawidłowo przetestować to źródło pozyskiwania ruchu i sprzedaży dla Twoich produktów, musisz poświęcić czas i środki na stworzenie naprawdę wysokiej jakości materiałów reklamowych odpowiednich dla konkretnego kanału. Niezależnie od tego, czy materiały robisz sam, czy współpracujesz z twórcami treści, to posiadanie dużej ilości gotowych materiałów jest tutaj niezbędne.

Pytanie 4: Czy odniosłeś sukces z reklamami na Snapchacie lub Instagramie?
Jeśli reklama na któryś z tych kanałów przyniosła spodziewany skutek, to możesz zacząć próbować dywersyfikować źródła ruchu i zwrócić się w stronę TikToka. TikTok może okazać się tańszy (mniejsze CPA i CPM) oraz dostarczyć Ci bardziej wartościowego ruchu niż Snapchat lub Instagram. Możesz na TikToku wykorzystać reklamy puszczane na Snapchacie lub Instagramie (mają podobne formaty). A jeśli na TitToku będziesz dawać oryginalną treść - to jeszcze lepiej.

Jeśli odpowiedziałeś "tak" na wszystkie cztery pytania, reklamy TikToka mogą być warte przetestowania już teraz. Jeśli nie, a nadal jesteś zainteresowany eksperymentowaniem z TikTokiem, rozważ eksperymentowanie z organicznym ruchem z TikToka, zanim zaczniesz inwestować w reklamę.