logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

TikTok SEO

Jak tworzyć zoptymalizowane pod kątem SEO treści na TikToka?

SEO TikTok
Źródło:



TikTok nadal staje się coraz lepszym miejscem do wyszukiwania informacji. Kocha go zwłaszcza pokolenie Z. A to dlatego, że to co kiedyś było "możliwe do znalezienia w Google", teraz jest "możliwe do znalezienia na TikToku", z treściami o niewielkich rozmiarach, od twórców i BEZ reklam.

Sam TikTok zresztą optymalizuje się pod tym kątem:
• Dodano rekomendacje dotyczącą zapytań do wyszukiwarki
• Zwiększono liczbę znaków do 2200, dzięki czemu można dodać więcej kontekstu i słów kluczowych.

A oto jak TikTok klasyfikuje treści:
1. Tekst w wideo
2. Mowa
3. Napisy
4. Hashtagi
5. Zautomatyzowane napisy

Jeśli więc dostosujesz i zoptymalizujesz swoje treści do wyszukiwarki TikToka, to TikTok stanie się dla Ciebie maszynką do generowania ruchu lub rozpoznawalności.

Przyjrzyjmy się temu na przykładach:

1. Porównanie wyszukiwanych haseł: Side Hustle vs. Boring Business

Side Hustle vs. Boring Business

Hashtag #sidehustle ma 11,7 mld wyświetleń, podczas gdy #boringbusiness ma 58,1 mln wyświetleń.

#sidehustle ma:
• Wysoki wolumen wyszukiwania
• Wysoką trafność
• Wysoką trudność słowa kluczowego

Dla porównania, #boringbusiness ma:
• Średni wolumen wyszukiwania
• Wysoką trafność
• Niski lub średni poziom trudności słowa kluczowego

To, czego szukasz, to średnia liczba wyszukiwań, wysoka trafność i niski lub średni poziom trudności słowa kluczowego.

2. Jak pozycjonować?

Znalazłeś zapytanie/frazę, na którą chcesz się pozycjonować. Co teraz? Oto jak poprawić swoją pozycję w rankingu wyszukiwania TitToka:
• Wybierz słowo kluczowe, na które chcesz się pozycjonować
• Umieść to słowo kluczowe na zdjęciu głównym (okładce), w tekście wideo, w wypowiedziach i podpisach.
• Dodaj odpowiedni hashtag, a następnie hashtagi pomocnicze.

Oto przykład tego, jak Codie Sanchez pozycjonuje się na frazę #boringbusiness:

boringbusiness

3. Jak to wykorzystać do wzrostów oglądalności i rozpoznawalności?

Istnieje ogromna szansa dla twórców i marek, którzy znajdują frazy/słowa kluczowe o niskim lub średnim stopniu trudności i tworzą wokół nich serię filmów na TikToku.

Przykład:
• Weźmy hashtag #boringbusiness.
• Stwórz serię zatytułowaną "Boring Business Ideas To Start In 2023" [Nudne pomysły biznesowe do wdrożenia w 2023 roku].

Dlaczego to działa? A to dlatego, że ktoś, kto wyszukuje frazę "Boring Business Ideas" (nudne pomysły na biznes) nie tylko wpływa na Twoją pozycję w rankingu wyszukiwań, ale także dostajesz listę filmów o tej tematyce, które zachęcają użytkownika do "zejścia do króliczej nory".

Ta królicza nora pomaga przyspieszyć proces: Nieświadomy → Obserwujący → Fan.