logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Newsletter

6 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji newslettera

Newsletter Social media
Źródło:



Josh Spector podzielił się kilkoma wskazówkami dla twórców newsletterów. Oto one:

1. Uświadamiaj obserwującym Cię ludziom, że masz własny newsletter
Osoby obserwujące Twój profil w social mediach nie zawsze są świadome, że masz własny newsletter.
I nieważne jak dużo mówisz o swoim newsletterze. Musisz mówić jeszcze więcej.

2. Każdy używa mediów społecznościowych do promowania swojego newslettera.
Ale większość osób przegapia równie cenną okazję.
Wykorzystaj swój newsletter do promowania postów w mediach społecznościowych.
Ale...

3. Nie ograniczaj się tylko do linków do swoich kanałów w mediach społecznościowych
Nie umieszczaj tylko linków do swoich mediów społecznościowych w newsletterze. Umieszczaj w nim też swoje posty i proś, aby ludzie Cię obserwowali.
Linkuj do konkretnych postów w Twoich mediach społecznościowych w Twoim newsletterze. Nie tylko kierujesz ludzi do swoich mediów społecznościowych, ale również pozytywnie wpływasz na promocję swojego profilu przez algorytmy.

4. Zdobywaj subskrybentów newslettera dzięki mediom społecznościowym
Celem Twojego profilu w mediach społecznościowych jest pozyskanie subskrybentów newslettera, a nie zdobywanie obserwujących.
Subskrybenci są dużo bardziej wartościowi, więc pod ich pozyskiwanie powinny być zoptymalizowane media społecznościowe.

5. Promuj newsletter przed jego wypuszczeniem
Najlepszym momentem na promocję newslettera jest czas PRZED jego wysyłką, a nie tuż po niej.
Pokaż ludziom jaką konkretną wartość da im następne wydanie newslettera i daj im w ten sposób powód do subskrypcji.

6. Ten sam język w newsletterze co w mediach społecznościowych
Używaj tego samego języka w mediach społecznościowych, którego używasz w swoim newsletterze.
Twój newsletter musi być spójny i dopasowany do Twoich mediów społecznościowych (np. nie mów, że Twój kanał w mediach społecznościowych jest przeznaczony dla "twórców", a Twój newsletter dla "przedsiębiorców").