logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Twitter

Rozwijaj Twittera będąc bardzo aktywnym

Social media Twitter / X
Źródło:



Większość ludzi korzysta z Twittera tylko przez kilka minut dziennie (czasem tygodniowo). Dlatego jednym ze sposobów, aby upewnić się, że ludzie zobaczą Twoje tweety, jest po prostu częste tweetowanie.

Najlepszym przykładem jest tutaj Dan Go, którego profil @FitFounderna Twitterze obserwuje już ponad 0,5 miliona osób (a także 200 tys. na LinkedIn, 450 tys. na Instagramie oraz ma 80 tys. subskrybentów newslettera). Dan Go zaczynał tweetować 10 kwietnia 2020 roku i od tego czasu zrobił ponad 84 tys. tweetów.

Średnio wychodzi to jakieś 74 tweety dziennie, ale zdarzyło mu się w ciągu jednego dnia zatweetować aż 350 razy.

[Uwaga: Twitter uznaje za tweet również komentarz i odpowiedź na tweet, a nie tylko oryginalny post].

Okazuje się, że w ciągu pierwszych kilku miesięcy liczba obserwujących Dana była bezpośrednio skorelowana z całkowitą liczbą jego tweetów:

Followersi

To oczywiste, że nie każdy tweet stał się wiralem. Ale nie musiał. Nawet jeśli każdy z nich miał tylko 100 wyświetleń, to i tak dawało to 35 tys. wyświetleń dziennie (a wiele z nich miało przecież znacznie więcej wyświetleń).

Czasami można więc wygrać będąc bardzo aktywnym.