logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Reklama w mediach społecznościowych

7 sposobów na poprawę skuteczności reklam społecznościowych

Reklama
Źródło:



Najważniejsze czynniki wpływające na skuteczność reklam:
• Świetna marka/produkt
• Odlotowe kreacje

Zauważ, że nie są tu wymieniane czynniki związane z targetowaniem i optymalizacją (tutaj bowiem świetnie sobie radzi sztuczna inteligencja).

Jak zatem ulepszać kreacje reklamowe? Oto 7 sposobów:

1. Pokaż rezultat/wynik
Rozpocznij reklamę od pożądanego efektu końcowego korzystania z produktu. Następnie w drugiej klatce przedstaw produkt. Zwiększy to czas oglądania wideo, ponieważ ludzie będą chcieli wiedzieć, jak uzyskać taki wynik.

2. Zbliżenie
Rozpocznij reklamę od bardzo zbliżonego ujęcia produktu. Niech ludzie zastanawiają się... co to jest? To ich na chwilę zatrzyma, bo będą chcieli to rozgryźć.

3. Wykorzystaj negatywne nastawienie
Rozpocznij reklamę od wyjaśnienia, dlaczego NIGDY nie użyjesz alternatywy dla swojego produktu. Spowoduje to u oglądających reakcję "O cholera, czy robię to źle?". Będą oni chcieli wiedzieć, co powinni zrobić zamiast tego.

4. Dobre oświetlenie, dobry dźwięk
Jakość kamery ma o wiele mniejsze znaczenie niż ładne, naturalne źródło światła lub zabójcza konfiguracja oświetlenia. Jakość mikrofonu i dobra muzyka/efekty dźwiękowe są znacznie ważniejsze od jakości wideo.

5. Wykorzystaj trendy i pory roku
Ludzie lubią, gdy treść wydaje się istotna i jest na czasie. Jeśli myślą o Bożym Narodzeniu, mają postanowienia noworoczne lub planują randkę walentynkową, wykorzystaj to w swoich reklamach i treściach.

6. Nie uruchamiaj komunikatu "to jest reklama"
Wykaż się kreatywnością, aby uniknąć uruchamiania dzwonków alarmowych w głowach ludzi, że patrzą na reklamę. Postaraj się, aby wyglądało to jak najbardziej naturalnie. Nie dołączaj muzyki ani napisów w wyskakujących okienkach przez pierwszą sekundę lub dwie (kiedy ludzie już się wciągną, możesz je włączyć). Dołącz udostępnienie ekranu, na którym ktoś wysyła wiadomość z rekomendacją do znajomego.

7. Bądź inny
Nigdy się nie wyróżnisz, jeśli będziesz robić to samo, co wszyscy inni. Bądź całkowicie nielogiczny. Na przykład zamiast skupiać się na cechach produktu, dołącz zdjęcie uroczego króliczka (prawda, że mega nielogiczne).
Marki, które wygrywają, to te, które potrafią konsekwentnie wymyślać ciekawe i nowatorskie pomysły.