logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Storytelling

Prosty framework do storytellingu

Copywriting Email marketing Pisanie
Źródło:



Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE.

Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy.

I chociaż nie jest łatwo na rynku reklamowym, to ludzie niezmiennie kochają historie. Istnieją dziesiątki różnych schematów ich opowiadania, a tutaj znajdziesz jeden z najprostszych:

Krok 1: Haczyk

Haczyk to nic innego, jak element przyciągający uwagę. Użyj zdania, które zatrzyma czytelnika i wzbudzi jego zainteresowanie.

Przykład: "Jak zarobić pierwsze 1000 zł z listy mailowej w ciągu 30 dni".

Krok 2: Problem

Zidentyfikuj i omów problem. Uświadom odbiorcę jak ten problem wpływa na to, jak on się czuje. Spróbuj użyć emocji w swoim tekście.

Przykład: "Nie wiesz od czego zacząć? Nie radzisz sobie z technologią? Nie wiesz jak stworzyć swój lead magnet?".

Krok 3: Historia

Opowiedz historię o tym, jak TY pokonałeś ten sam problem w przeszłości.

Przykład: "Kiedy skończyłem studia, nie wiedziałem, co chcę robić i jak zarabiać na życie. Zacząłem studiować email marketing i przekonałem się, że nie jest to takie trudne, gdy tylko to zrozumiesz i masz właściwy system."

Krok 4: Rozwiązanie

Powiedz, jak zamierzasz rozwiązać ten problem i w jaki sposób możesz pomóc odbiorcy.

Przykład: "Spędziłem wiele godzin studiując działania najlepszych marketerów i zacząłem tworzyć system, który pozwala mi z łatwością wysyłać maile. A wszystko to zabiera mi mniej niż 30 minut dziennie".

Krok 5: Dowód społeczny

Pokaż wszelkie dowody społeczne lub referencje, które zebrałeś.

Przykład: "Pomogłem kilkunastu trenerom, takim jak Ty, nauczyć się budowania listy mailingowej i dokonać pierwszej sprzedaży".

Krok 6: Wezwanie do działania

Przedstaw swoje wezwanie do działania.

Przykład: "Jeśli masz już dość zastanawiania się, jak rozwinąć swoją firmę za pomocą za pomocą poczty e-mail, umów się na bezpłatną rozmowę już dziś, a my stworzymy plan gry dostosowany do Ciebie".