Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE.
Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy.
I chociaż nie jest łatwo na rynku reklamowym, to ludzie niezmiennie kochają historie. Istnieją dziesiątki różnych schematów ich opowiadania, a tutaj znajdziesz jeden z najprostszych:
Krok 1: Haczyk
Haczyk to nic innego, jak element przyciągający uwagę. Użyj zdania, które zatrzyma czytelnika i wzbudzi jego zainteresowanie.
Przykład: "Jak zarobić pierwsze 1000 zł z listy mailowej w ciągu 30 dni".
Krok 2: Problem
Zidentyfikuj i omów problem. Uświadom odbiorcę jak ten problem wpływa na to, jak on się czuje. Spróbuj użyć emocji w swoim tekście.
Przykład: "Nie wiesz od czego zacząć? Nie radzisz sobie z technologią? Nie wiesz jak stworzyć swój lead magnet?".
Krok 3: Historia
Opowiedz historię o tym, jak TY pokonałeś ten sam problem w przeszłości.
Przykład: "Kiedy skończyłem studia, nie wiedziałem, co chcę robić i jak zarabiać na życie. Zacząłem studiować email marketing i przekonałem się, że nie jest to takie trudne, gdy tylko to zrozumiesz i masz właściwy system."
Krok 4: Rozwiązanie
Powiedz, jak zamierzasz rozwiązać ten problem i w jaki sposób możesz pomóc odbiorcy.
Przykład: "Spędziłem wiele godzin studiując działania najlepszych marketerów i zacząłem tworzyć system, który pozwala mi z łatwością wysyłać maile. A wszystko to zabiera mi mniej niż 30 minut dziennie".
Krok 5: Dowód społeczny
Pokaż wszelkie dowody społeczne lub referencje, które zebrałeś.
Przykład: "Pomogłem kilkunastu trenerom, takim jak Ty, nauczyć się budowania listy mailingowej i dokonać pierwszej sprzedaży".
Krok 6: Wezwanie do działania
Przedstaw swoje wezwanie do działania.
Przykład: "Jeśli masz już dość zastanawiania się, jak rozwinąć swoją firmę za pomocą za pomocą poczty e-mail, umów się na bezpłatną rozmowę już dziś, a my stworzymy plan gry dostosowany do Ciebie".