logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Jesteś zaproszony

Jesteś zaproszony do…

Psychologia Taktyki marketingowe
Źródło:



Poniższa taktyka jest mega prosta, ale przy tym bardzo skuteczna.

Spraw, aby ludzie poczuli się wyjątkowo, zapraszając ich do różnych rzeczy.

Ludzie uwielbiają być zapraszani na różne wydarzenia. Nawet jeśli wydarzenie jest kiepskie, użycie słowa "zaproszenie" z pewnością zwiększy czyjeś zainteresowanie. A przecież o to nam chodzi. O to zainteresowanie użytkownika. O to, żeby chociaż na chwilę się zatrzymał i spojrzał na to co masz do zaoferowania.

Przykłady:

"Zapraszamy Cię do udziału w naszym corocznym wydarzeniu sprzedażowym" brzmi o wiele lepiej niż "Sprawdź naszą coroczną wyprzedaż".

"Zapraszamy Cię do umówienia się na bezpłatną rozmowę coachingową" brzmi o wiele lepiej niż "Zarezerwuj bezpłatną rozmowę"

"Zapraszamy Cię na nasz ekskluzywny webinar na temat…" brzmi o wiele lepiej niż "Organizujemy webinar na temat...".

"Jesteś zaproszony do udziału w naszym nagradzanym podcaście" brzmi o wiele lepiej niż "Czy chcesz wystąpić w naszym podcaście?".

Umieszczenie słowa "zapraszamy" przed każdym wydarzeniem, które organizujesz lub spotkaniem między Tobą a potencjalnym klientem sprawi, że ludzie poczują się wyjątkowo. A to z kolei zwiększy konwersję.

Dobrzy marketerzy nigdy nie przegapią okazji, aby sprawić, że ich potencjalny klient poczuje się wyjątkowo, zapraszając go na coś.