logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Dostęp do treści

Dlaczego nie zawsze warto blokować dostęp do treści?

Model biznesowy Wskazówka
Źródło:



Pewnie nie raz zetknąłeś się z sytuacją, kiedy wchodzisz na stronę internetową i praktycznie natychmiast pojawia się prośba o podanie adresu mailowego, aby uzyskać dostęp do treści.

Wiele firm nadal uważa, że ograniczanie dostępu do wszystkich treści jest jedynym sposobem na powiększenie listy mailingowej i pozyskanie potencjalnych klientów.

Ogólnie rzecz biorąc, jest to okropne doświadczenie. Użytkownik jest proszony o oddanie czegoś (tutaj: swojego maila), zanim otrzyma jakąkolwiek wartość. Sprawia to, że użytkownicy czują się "pozbawieni władzy i lekceważeni".

Warto więc rozważyć odblokowanie treści. Odwiedzający chętniej podzielą się nim ze swoimi współpracownikami lub w mediach społecznościowych. Będą też mieli znacznie lepszą opinię o Tobie i Twojej marce.

Jeden przykład: Po usunięciu formularzy pozyskiwania leadów ze swojej strony, agencja Aha Media Group odnotowała wzrost liczby odsłon o 143%. Liczba zapisów do newslettera wzrosła o 55%, a liczba obserwujących w mediach społecznościowych o 45%.

A oto garść wskazówek i przemyśleń wartych rozważenia przy odblokowywaniu dostępu do treści:

1. Spróbuj dać, zanim poprosisz
Na przykład, udostępniamy nasze poradniki wszystkim. Ale na stronie, gdzie można pobrać poradnik, znajduje się również opcjonalny formularz subskrypcji. Każdy, komu spodobały się nasze poradniki, będzie bardziej skłonny do podania swoich danych, aby dowiedzieć się np. o nowych poradnikach.

2. Dodaj "aktualizacje treści"
Odblokowuj swoje treści, ale dołączaj osadzone formularze, które oferują dodatkowe treści, które można uzyskać tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej. Mogą to być mini-kursy, szablony lub ebooki.

3. Wprowadź wyskakujące okienko modalne po upływie pewnego czasu
Jeśli ktoś był na Twojej stronie przez kilka minut i przewinął w dół dużą ilość treści, to możesz założyć, że prawdopodobnie czytał i jest zaangażowany. W tym momencie możesz uruchomić wyskakujące okienko modalne z prośbą o subskrypcję.