Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele trudniejsze jest utrzymać uwagę czytelnika. To jest prawdziwe wyzwanie.
Oto 6 sposobów, dzięki którym czytelnicy będą czytać każde Twoje słowo w mailach wysyłanych do nich:
1.Zasada jednego
• Każdy email powinien mieć TYLKO JEDNĄ myśl przewodnią.
• Kiedy skaczesz po tematach, to tracisz uwagę czytelnika.
• Jeśli masz kilka pomysłów do przekazania - każdy przekaż w osobnym mailu.
Zasada jednego w copywritingu polega na tym, aby za każdym razem skupić się tylko na jednym elemencie:
• Jeden duży pomysł
• Jeden rezultat
• Jedno wezwanie do działania
Gdy łamiesz tą zasadę, to Twoje konwersje drastycznie spadają (najczęściej do zera).
2.Haczyk
• Wiersz otwierający wiadomość e-mail nadaje jej ton.
• Wzbudza ciekawość i sprawia, że chcemy czytać dalej.
3.Nagłówki i pogrubienia
• Ludzie na początku nie czytają, tylko przeglądają.
• To, że przykujesz czyjąś uwagę, nie oznacza, że ją utrzymasz.
• Spraw, by użytkownik/czytelnik zwolnił na tyle, by przeczytać nagłówki, a będzie chciał wrócić i uzupełnić luki.
4.Obłędna wartość
• Wartość przekazana w jasny sposób utrzymuje zaangażowanie czytelników.
• Używaj ram, wizualizacji i formuł do przekazywania wartości.
• Naucz swoich czytelników tego, żeby wiedzieli, że za każdym razem będą dostawać ogromną wartość, kiedy otworzą maila od Ciebie.
5.Opowiadanie historii
• Dobra historia zawsze trzyma w napięciu.
• Historie to sposób, w jaki komunikujemy się od tysiącleci.
• Historia to świetny sposób na zwrócenie uwagi lub przekazanie wiedzy.
6.Obrazy i GIFy
• Rozbijają ścianę tekstu... dają odpocząć oczom.
• Tworzą poczucie relatywności… co sprawia, że użytkownicy są zaangażowani.
• Sprawiają, że oczy czytelnika przesuwają się w dół wiadomości mailowej.