logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Lead magnet

30 pomysłów na dobry lead magnet

Lead magnet
Źródło:



Chcesz zbudować listę mailingową, ale nie wiesz jak przekonać użytkowników, aby zostawili Ci swój adres mailowy? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest oferowanie tzw. lead magnetów.

Lead magnet to coś, co oferujesz za darmo, aby zachęcić odbiorców do dołączenia do Twojej bazy. Inaczej mówiąc to darmowe bonusy lub wartościowe materiały, które oferujesz w zamian za postawienie kontaktu przez odbiorcę. To taki magnes, który ma przyciągnąć nowych odbiorców.

Żeby lead magnet był skuteczny musi on być bardzo istotny i wartościowy dla Twojego odbiorcy. Najlepiej, aby rozwiązywał on konkretny problem lub zapewniał osiągnięcie pożądanego rezultatu związanego z tematyką, którą się zajmujesz.

A oto lista 30 skutecznych lead magnetów:

1.Post na blogu w formacie PDF: zaoferuj pobranie wpisu na blogu w formacie PDF jako lead magnet.
2.Ściągawka: utwórz jednostronicowy dokument zawierający wszystkie istotne informacje związane z Twoim wpisem, który zainteresował odbiorcę.
3.Lista kontrolna: zaoferuj drukowaną listę krok po kroku lub najlepsze wskazówki zaczerpnięte z Twojego przewodnika.
4.Lista zasobów: utwórz główną listę narzędzi i zasobów, których dotyczy Twój post.
5.Nagranie wideo lub audio: zaoferuj nagranie webinaru, wideo informacyjne lub wywiad jako bonus.
6.Transkrypcje: zaoferuj transkrypcję wywiadów, podcastów lub filmów.
7.Skrócona instrukcja obsługi: uprość treść postu, aby pomóc czytelnikom w szybkim i łatwym rozpoczęciu użytkowania.
8.Pełny przewodnik: zaoferuj kompleksowy przewodnik, który przeprowadzi czytelnika przez każdy krok.
9.Raport: dostarcz raport z faktami i statystykami na dany temat.
10.Materiały do wydrukowania: zapewnij czytelnikom coś, co mogą wydrukować, np. diagramy, inspirujące obrazy, tła pulpitu lub motywujące cytaty.
11.Wyzwanie: zaoferuj czytelnikom mini-projekt lub bieżące zadanie, na które mogą poświęcić oni swój czas, najlepiej z możliwością zaangażowania społeczności.
12.Szablony: oferuj szablony związane z treścią postu, z których mogą korzystać czytelnicy.
13.Zeszyt ćwiczeń: zaoferuj zeszyt ćwiczeń lub plik PDF podobny do zeszytu ćwiczeń, który czytelnicy mogą wypełnić i z którego mogą korzystać.
14.Studia przypadków: dostarczaj rzeczywiste przykłady, które prezentują treść postu w akcji.
15.Swipe Files: oferuj pliki zawierające gotowe teksty i slogany (taka bank pomysłów), które czytelnicy mogą wykorzystać do ulepszenia swoich treści lub marketingu.
16.Rozdziały bonusowe: oferuj rozdziały bonusowe, które rozwijają temat Twojego wpisu/posta.
17.Darmowy kurs: zaoferuj darmowy kurs, na który czytelnicy mogą się zapisać.
18.Biblioteka zasobów: stwórz bibliotekę zasobów, do której czytelnicy będą mieli dostęp po zarejestrowaniu się.
19.Webinar: zaoferuj bezpłatny webinar, w którym przekażesz dodatkową wiedzę.
20.Zestaw narzędzi: zaoferuj zestaw narzędzi lub pakiet zasobów zawierający narzędzia i zasoby związane z treścią Twojego posta.
21.Quiz lub test: zaoferuj quiz lub test związaną z treścią posta.
22.Ebook: zaoferuj ebooka związanego z treścią posta.
23.Infografika: zaoferuj infografikę, która przedstawia informacje w atrakcyjny wizualnie sposób.
24.Podcast: oferuj podcast, który rozwija treść Twojego posta.
25.Wywiad: zaoferuj wywiad z ekspertem w temacie treści posta.
26.Szablony dla mediów społecznościowych: oferuj szablony mediów społecznościowych, których czytelnicy mogą używać do ulepszania swoich treści lub marketingu.
27.Bezpłatna wersja próbna: zaoferuj bezpłatną wersję próbną produktu lub usługi związanej z treścią Twojego posta.
28.Treści interaktywne: oferuj interaktywne treści, takie jak gry lub quizy związane z postem.
29.Przewodnik po zasobach: zaoferuj kompleksowy przewodnik po zasobach związanych z treścią posta.
30.Spersonalizowana rekomendacja: zaoferuj spersonalizowaną rekomendację związaną z treścią posta w oparciu o sytuację czytelnika.