logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Testowanie zdjęć

Jak testować zdjęcia produktów?

E-commerce Konwersja
Źródło:



Wielu właścicieli sklepów online i ludzi działających w branży e-commerce myśli o zdjęciach produktów jako o jednorazowej inwestycji. Planują profesjonalne sesje zdjęciowe, a następnie wykorzystują zdjęcia z nich przez lata.

Jednak zdjęcia produktów mają duży wpływ na decyzje zakupowe. Warto więc z nimi eksperymentować. Oto kilka pomysłów na testowanie:

1. Użyj czegoś do porównania rozmiaru (pokaż swój produkt w kontekście)

Nawet jeśli opis produktu zawiera wymiary, ludzie lepiej zrozumieją rozmiar produktu, jeśli pokażesz go w pobliżu czegoś znajomego. Na przykład, jeśli sprzedajesz ramkę na zdjęcia, pokaż ją nad kanapą w salonie.

Nie zmuszaj ludzi do myślenia - niepewność to zabójca konwersji.

2. Testuj zdjęcia bez uśmiechniętych modelek/modeli

Zdjęcia produktów z uśmiechniętymi modelkami są przesadzone. Przetestuj więc zdjęcia w naturalnym scenariuszu. Zobacz na przykład w jaki sposób hotele pokazują zdjęcia pokoi, w których nikogo nie ma. Taki zabieg ułatwia wyobrażenie sobie siebie w tych pokojach.

3. Wypróbuj różne rozmiary zdjęć

Rozmiar może wpływać na nasze postrzeganie wartości. Na przykład w jednym z badań wykazano, że koszula wydawała się bardziej wartościowa, gdy była pokazana na małym zdjęciu. Z kolei ludzie postrzegali jako bardziej wartościowy dysk twardy, kiedy był on pokazany na większym zdjęciu. Warto przetestować różne rozmiary zdjęć i ilość białej przestrzeni na zdjęciach pod względem konwersji.

4. Dołącz produkty komplementarne

Jeśli planujesz uchwycić swój produkt w naturalnym scenariuszu, dlaczego nie dołączyć innych powiązanych produktów, aby pokazać ich wzajemne korzyści? Jest to świetna okazja do zwiększenia sprzedaży (upselling). Pamiętaj tylko, aby podlinkować te pozostałe pokazane produkty.

5. Baw się dobrze - to tylko testy

Używaj Midjourney, Photoshopa i innych narzędzi opartych o sztuczną inteligencję oraz narzędzi do projektowania, aby pokazać swój produkt w różnych dziwnych scenariuszach.

Jeśli nie możesz od razu pozwolić sobie na rzeczywiste zdjęcia produktów do zdjęć początkowych lub testowych, to pobaw się sztuczną inteligencją. Jeśli coś wypadnie naprawdę dobrze, rozważ wtedy wykonanie rzeczywistego zdjęcia.