logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Sprzedaż produktu

Krótkie lekcje na temat sprzedaży

Produkt
Źródło:



Tworzenie produktów jest trudne, a ich sprzedaż jest jeszcze trudniejsza. Aby to trochę ułatwić Josh Spector na swoim blogu przygotował kilkadziesiąt porad dotyczących tworzenia produktów i ich sprzedaży czyli co trzeba zrobić, aby ludzie chcieli posiadać Twój produkt i byli gotowi za niego zapłacić.

Poniżej znajdziesz 15 najbardziej pomocnych wskazówek, a całą resztę przeczytasz w naszym artykule (link podam poniżej):

1. Sprzedaż jest wynikiem Twojej umiejętności komunikowania tego czym jest produkt, co robi i dla kogo jest on przeznaczony.
2. Aby skłonić klientów do powiedzenia "tak", usuń powody, dla których mówią "nie".
3. Opinie, które głoszą inni ludzie o Twoim produkcie, mają większe znaczenie niż twoje własne.
4. Im mniej produkt robi, tym większe prawdopodobieństwo, że robi to dobrze.
5. Nie da się sprzedać czegoś, czego ludzie nie chcą mieć.
6. Nie sprzedawaj produktu - sprzedawaj rezultat, który produkt umożliwia.
7. Sprzedaż następuje wtedy, gdy postawisz właściwy produkt przed właściwą osobą we właściwym czasie z właściwą historią.
8. Łatwiej jest stworzyć rozwiązanie niż potrzebę.
9. Jeśli jedynym powodem wyboru Twojego produktu jest cena, to Twój produkt może być łatwo zastąpiony przez każdy inny produkt o niższej cenie.
10. Sprzedaż nie jest końcem relacji - jest jej początkiem.
11. Ludzie kupują z powodów, które nie mają nic wspólnego z samym produktem: aby poczuć się dobrze, aby uniknąć robienia czegoś innego, aby uzyskać dostęp, aby pokazać coś innym.
12. Musi istnieć wyraźny powód, aby klient wybrał Twój produkt zamiast innego.
13. Nigdy nie sprzedasz produktu za więcej niż uważasz, że jest on wart.
14. Istnieją produkty, które ludzie kupują głównie po to, by móc powiedzieć, że je kupili.
15. Jeśli ktoś nie ma powodu, aby kupić teraz, to nie zrobi tego też później.

Listę wszystkich wskazówek sprzedażowych znajdziesz tutaj.